Gå til innhold

Billigste bank m. brukskonto

Anbefalte innlegg

Gjest Kliiiine
Skrevet

Jeg ser at jeg betaler masse for hver gang jeg bare trekker kortet mitt i butikken eller tar ut penger i minibanken. Jeg bare lurer på hvem som har billigste brulskonto med betalingskort? Det er vel en fordel å ha en bank hvor jeg kan besøke fysisk, eller er det ikke så nøye å kunne besøke banken hvis jeg har en annen hovedbank?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skandiabanken

Finns bara på internet men det enda de tar avgift för är cirka 250 kr per år för visa kort allt det andra är gratis, bra ränta på sparkonto

www.skandiabanken.no

Gjest marihan
Skrevet
Skandiabanken

Finns bara på internet men det enda de tar avgift för är cirka 250 kr per år för visa kort allt det andra är gratis, bra ränta på sparkonto

www.skandiabanken.no

Enig. Jeg sparte masse da jeg byttet bank til skandiabanken.

Gjest Gjest
Skrevet

DinBank

250 kr i året

koster ingenting å bruke, 6,25% rente på lønnskonto:)

Skrevet

Skandiabanken. :)

God rente fra første krone på alt-i-et konto. Koster 250 kr i året for bankkort. Ellers ingen gebyrer. Uslåelig, spør du meg.

Gjest *nurket*
Skrevet

Flere og flere aktører kommer med gebyrfrie alternativer nå. Jeg har brukt Skandiabanken siden de ble lansert, og kommer ALDRI til å bytte bank. God rente fra første krone på brukskonto, enkelt og åpne forskjellige konti (hvis man ønsker ulike utgiftskonti etc), og oversiktig og enkel nettbank.

Gjest Gjest
Skrevet

Storebrand bank er også gebyrfrie. Og de har noen rådgivere rundt omkring i landet om du skulle trenge det en dag - f.eks til boliglån.

Skrevet

Landkreditt - beste bank som er åpen for alle.

Skrevet

Ya Bank ble senest i februar kåret til Norges beste brukskonto og Norges beste sparekonto. Ingen gebyrer, bare 250,- i året hvis man skal ha VISA. Fra 15. mai får man 6,20% rente (6,0% per i dag) fra første krone.

Jeg og sambo er kjempefornøyd med Ya Bank :)

Gjest Gjest_Charlotte_*
Skrevet
Yabank :jepp:

Holder på å bytte til Ya Bank selv. Har hørt mye bra om dem... de er bare litt teite når det kommer til oss utlendinger. Skal bli deilig å bli kvitt alle gebyrene til Sparebanken Vest. :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...