Gjest Kliiiine Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg ser at jeg betaler masse for hver gang jeg bare trekker kortet mitt i butikken eller tar ut penger i minibanken. Jeg bare lurer på hvem som har billigste brulskonto med betalingskort? Det er vel en fordel å ha en bank hvor jeg kan besøke fysisk, eller er det ikke så nøye å kunne besøke banken hvis jeg har en annen hovedbank?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Skandiabanken Finns bara på internet men det enda de tar avgift för är cirka 250 kr per år för visa kort allt det andra är gratis, bra ränta på sparkonto www.skandiabanken.no
Gjest marihan Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Skandiabanken Finns bara på internet men det enda de tar avgift för är cirka 250 kr per år för visa kort allt det andra är gratis, bra ränta på sparkonto www.skandiabanken.no Enig. Jeg sparte masse da jeg byttet bank til skandiabanken.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 DinBank 250 kr i året koster ingenting å bruke, 6,25% rente på lønnskonto:)
flickan Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Skandiabanken. God rente fra første krone på alt-i-et konto. Koster 250 kr i året for bankkort. Ellers ingen gebyrer. Uslåelig, spør du meg.
Gjest *nurket* Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Flere og flere aktører kommer med gebyrfrie alternativer nå. Jeg har brukt Skandiabanken siden de ble lansert, og kommer ALDRI til å bytte bank. God rente fra første krone på brukskonto, enkelt og åpne forskjellige konti (hvis man ønsker ulike utgiftskonti etc), og oversiktig og enkel nettbank.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Storebrand bank er også gebyrfrie. Og de har noen rådgivere rundt omkring i landet om du skulle trenge det en dag - f.eks til boliglån.
Gjest TS Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Ya Bank ble senest i februar kåret til Norges beste brukskonto og Norges beste sparekonto. Ingen gebyrer, bare 250,- i året hvis man skal ha VISA. Fra 15. mai får man 6,20% rente (6,0% per i dag) fra første krone. Jeg og sambo er kjempefornøyd med Ya Bank
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Yabank Holder på å bytte til Ya Bank selv. Har hørt mye bra om dem... de er bare litt teite når det kommer til oss utlendinger. Skal bli deilig å bli kvitt alle gebyrene til Sparebanken Vest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå