Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Bruker nå Synsam, men har hørt at de skal være mye dyrere på kontaktlinser enn andre optikere. Noen som vet om optikere som selger billigere kontaktlinser?
Arkana Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Kontaktlinser er billigst på nett. Jeg tar bare kontroller hos optikeren og bestiller linsene fra nett. Før betalte jeg 1600 kroner for 6 mnds bruk, nå koster det meg ca 400. Hvilken nettbutikk som er billigst er avhengig av hvilke linser du bruker, men her er et utvalg butikker: Lenses4Net C-linser Mine Linser Nordic Lenses Lensway
Betsy Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Kontaktlinser er billigst på nett. Jeg tar bare kontroller hos optikeren og bestiller linsene fra nett. Før betalte jeg 1600 kroner for 6 mnds bruk, nå koster det meg ca 400. Hvilken nettbutikk som er billigst er avhengig av hvilke linser du bruker, men her er et utvalg butikker: Lenses4Net C-linser Mine Linser Nordic Lenses Lensway Hvor mye betaler du for kontrollene du tar hos optiker? Jeg bruker natt&dag-linser, og må derfor til kontroll to ganger i året...
Arkana Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hmm, det er to år siden sist (var hos øyelege i fjor så jeg droppet optikerkontroll), men jeg mener det er ca 200-250 kroner. Det er altså bare vanlig linsekontroll og ikke synstest, som er dyrere.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Kontaktlinser er billigst på nett. Jeg tar bare kontroller hos optikeren og bestiller linsene fra nett. Før betalte jeg 1600 kroner for 6 mnds bruk, nå koster det meg ca 400. Hvilken nettbutikk som er billigst er avhengig av hvilke linser du bruker, men her er et utvalg butikker: Lenses4Net C-linser Mine Linser Nordic Lenses Lensway Takk skal du ha:)
laperla Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Takk skal du ha:) www.shopping4net.com bruker jeg. De er rimligst på de linsene jeg har i allefall. Også koster det bare 5 kr i shipping.
Arkana Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 www.shopping4net.com bruker jeg. De er rimligst på de linsene jeg har i allefall. Også koster det bare 5 kr i shipping. Det er det samme som Lenses4Net som jeg linket til over. De er også billigst på mine linser, så jeg bruker dem selv.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Hvor mye betaler du for kontrollene du tar hos optiker? Jeg bruker natt&dag-linser, og må derfor til kontroll to ganger i året... Jeg betaler 350 kr, da sjekker de styrken, samt hvordan øynene og linsene har det (ser etter allergiske reaksjoner på lisevæsken, etter tørrhet, om de sitter bra på øyet, osv). Jeg går også 2 ganger i året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå