Gå til innhold

Er dette sant?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg skjønte ikke spørsmålet...

Skrevet

Om det er sant at smarte kvinner har dårlig sex? Nei! Jeg er smart og har god sex :)

Skrevet

Det ville i så fall vært svært betenkelig, og kanskje også begredelig, i et evolusjonsperspektiv. :rosasmil:

Skrevet

NEI. ikke i mitt tilfelle hvertfall. hehe. neida, vet ikke jeg.

men kanskje det har noe med erfaring å gjøre, smarte kvinner med høyere utdanning har kanskje mindre erfaring enn de som dropper ut etter u.skolen. .

Neida, sikkert halt individuelt, og bare noe tull tror jeg,.

Skrevet
Jeg skjønte ikke spørsmålet...

:ler:

Skrevet

Det sto faktisk ingenting om IQ der, det sto bare at kvinner med høy utdanning hadde større problemer. Utdanning og IQ er ikke nødvendigvis synonymt, siden forskningsrapporter har kommet fram til at høy IQ finnes i alle grupperinger av befolkningen, mange med høy IQ skjønner ikke hvorfor de absolutt skal ta en lang utdanning, når de kan leve like lykkelig uten.

Problemet ligger antagelig i at det ofte følger jobber med mye ansvar i etter lang utdanning og at de dermed har hodet litt for fullt av andre ting til å tømme hodet for alt de har å ta seg av når de har sex.

Skrevet

Mennene de tiltrekker seg / tiltrekkes av har nok også sin del av ansvaret for eventuell dårlig sex.

Skrevet (endret)

Jepp, du sier noe, i følge undersøkelser er samboere og koner til artister, idrettsutøvere, bygningsarbeidere og andre kroppsarbeidere de som er mest fornøyd med sexlivet.

Kanskje det har noe med at de første er kreative og de siste har god kroppsbeherskelse. Hvilket forresten også kan være noe høyt utdannede kvinner kan ha manko på om de stort sett har sittet med bøkene og fått rørt for lite på seg.

(Hm.. ikke rart jeg er fornøyd, jeg har stort sett holdt meg til musikere som også var håndtverkere eller omvendt..)

Jeg tror forøvrig at det var ansatte innenfor økonomi og regnskap som kom dårligst ut som førsteelskere..

Endret av absinthia
Skrevet

Jeg har aldri vært dum, så jeg vet derfor ikke om jeg ville hatt flere orgasmer:D Oooppps....Dette var jo et smart ressonemang.....Hmmm...kanskje jeg er født supersmart?? OH OH Ahhh...Jeg tror ikke på dette her nei, he he:) Jeg har en mastergrad, og kan få orgasme på under 30 sekunder med onani:D Det må jo bety at jeg er superdum.....?? TJOHO!!! Hurra for dameblader....Jeg vil vel si at man er litt dum om man biter på dette her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...