Redhead Skrevet 12. mai 2003 #1 Skrevet 12. mai 2003 Skal på Cacas-party om noen dager og lurer på om noen av dere har tips og råd til hva som er kjekt å kjøpe. Tenker spes. på utstyr til kakepynting ol. Er det noe man bør styre unna og er det noe man ikke "klarer" seg uten?? Har lyst på noen av kakeformene, er det ok å bruke vanlige oppskrifter til dem?? Har hørt at Cacas-oppskriftene ikke er sååå gode? Hilsen en kjøpelysten,
Indira Skrevet 13. mai 2003 #2 Skrevet 13. mai 2003 Hei! Jeg har vært forhandler for Cacas. Og det du trenger for å pynte en sånn kake er basic settet dems og farger. Det settet innholder 5 forskjellige tip'er og 8 engangsposer + en blomsternål. Du kan kjøpe en evighetspose etterhvert, de engangsposene er ikke noe gode syns jeg. Så trenger du farger, da kan du enten kjøpe hele settet eller velge de du trenger å kjøpe separat. De vanlige figur formene rommer 2 liter, så du kan selvfølgelig bruke hva du vil av røre oppi. Syns oppskriftene som du får fra Cacas er gode jeg. Bare spørre dersom det er noe mer du lurer på!
Juni-brud Skrevet 13. mai 2003 #3 Skrevet 13. mai 2003 I basic pakken får du 8 poser til tippene, men jeg hadde kjøpt meg en vanlig pose i tillegg. Når jeg baker en kake med et par diverse farger, f.eks Ole Brum, har jeg orange i "hovedposen" og resten i plastposen. Skal du spandere på deg litt ekstra hadde jeg kjøpt meg en sprøyte i metall. Husker ikke hva den heter, Pro et eller annet, men den er dyr! kostet litt over 400 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå