MarianneE Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Har bestemt meg for å kvitte med sakte men sikkert med alle spontane sminkekjøp av ikke akkurat verdens beste kvalitet. Derfor: Hvilken øyenskygge er god?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Chanel, Estee Lauder og YSL har veldig gode øyenskygger, og fine farver.
Olive Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Enig i at Chanel er bra! Veldig bra faktisk Hvis du vil ha noe litt billigere er jeg også veldig fornøyd Art Deco også.. De har valgt den løsningen der man bruker et slikt magnetskrin og bytter ut farger etterhvert. Syns de er ganske holdbare - både med og uten øyenskyggebase
California Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Urban Decay!! Jeg bestilte meg nettopp denne med 10 farger til £20. Og siden pund-kursen var rett under 10 denne uka så slapp jeg akkurat moms! Ellers er også Urban Decay Primer Potion her gull verdt dersom du vil at øyenskyggen skal sitte hele dagen og enda litt til!
DDuck Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg liker veldig godt Trucco av Sebastian Kjøpes hos frisører.
mari4ever Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Jeg liker veldig godt Trucco av Sebastian Kjøpes hos frisører. Aldri funnet noen øynenskygger som sitter, untatt lancomè sine=) helt underbara=) Bestill på strawberrynet.com så får du de mye billigere:)
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Synes MAC er bra (og kommer i utrolig mange fine farger). Problemet er at jeg ikke klarer å legge øyenskyggen like fint som de gjorde i butikken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå