Gjest Popsi Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 Har dere opplevt det noen gang? Jeg var ute på byen her en kveld, og det ble en del flørting mellom meg og en kjekkas. Jeg er gift, og har ikke tenkt å være utro. Men det var akkurat som om det ble ekstra spennende og pirrende fordi jeg ikke kunne gjøre noe med denne kjekkasen. Jeg fikk nesten pusteproblemer og begynte å dirre av kåthet. Heldigvis klarte jeg å styre meg og komme meg bort fra han. Har dere opplevt å være så kåte noen gang? Det var en litt skremmende følelse. Det var like før jeg vippet av pinnen. Må legges til at jeg og mannen min har et bra ekteskap. Kanskje derfor det var så skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 Skikkelig bra at du klarer å styre deg.. det skal du ha ros for! Men du flørtet kanskje en god del over streken siden du ble så utrolig kåt? Er du med på leken får du tåle steken.. Jeg har det ikke sånn, at jeg begynner å riste av kåthet. Men det hender jeg har tider der jeg er "unormalt" kåt.. det lar jeg gå ut over kjæresten min *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popsi Skrevet 12. mai 2003 #3 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja, du har rett. Jeg flørtet nok litt over streken...det ble litt klåing og mye intim snakking :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 det er våren som har kommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 12. mai 2003 #5 Del Skrevet 12. mai 2003 jeg har også opplevd et par ganger å dirre av kåthet. tror det er det at det er forbudt som gjør det så intenst. om muligheten til å gjøre det er tilstede er det liksom ikke såå spennende lenger.. dessverre! fint at du klarte å styre deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg da, jeg var så kåt at jeg nesten spøy en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg da' date=' jeg var så kåt at jeg nesten spøy en dag![/quote'] Du var sikkert syk og kåt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå