Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article172966.ece Noen som har erfaringer fra Gambia? Er tilgangen og utvalget så stort som de svenske damene beskriver? Er det spesielle ting man bør tenke på / gode tips?
aline Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Det finnes nok endel desperate mennesker i uland ja, så jeg vil tro at tilgangen i aller høyeste grad er der om man ønsker å dra til ett fattig uland og utnytte de som er desperate nok til å selge seg selv for å har råd til nytt tak på familiens hjem. Hva man bør tenke på? At man utnytter folk på lik linje som menn som reiser til Thailand og kjøper seg jenter. At endel menn man kommer borti, bruker tilbake, for å få muligheten til å komme til norge/skandinavia og ett bedre liv. At de som drar ned til Gambia og kjøper seg yngre menn, ikke er hårstrå bedre en menn som reiser andre steder og kjøper seg yngre jenter, så om man synes sexhandelen i Thailand er kul, så vær så god, dra til Gambia og bevis at kvinner kan være likedan. 1
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 At de som drar ned til Gambia og kjøper seg yngre menn, ikke er hårstrå bedre en menn som reiser andre steder og kjøper seg yngre jenter, så om man synes sexhandelen i Thailand er kul, så vær så god, dra til Gambia og bevis at kvinner kan være likedan. De to tingene kan selvfølgelig ikke sammenlignes, hvite kvinner er attraktive i Gambia. Jeg er ikke gammel og feit, og jeg har ingen planer om å måtte betale for moroa. Når jeg ba om tips, tenkte jeg mere på hvordan man går frem for å treffe de mest attraktive mennene. Hvor skal man reise, blir det bråk hvis man er sammen med flere menn, osv.
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 De to tingene kan selvfølgelig ikke sammenlignes, hvite kvinner er attraktive i Gambia. Jeg er ikke gammel og feit, og jeg har ingen planer om å måtte betale for moroa. Når jeg ba om tips, tenkte jeg mere på hvordan man går frem for å treffe de mest attraktive mennene. Hvor skal man reise, blir det bråk hvis man er sammen med flere menn, osv. Heller ikke jeg er gammel og feit og planla en tur til Gambia for snart to år siden sammen med en veninne, ikke minst for seksuelle eventyr. Imidlertid havnet jeg i et forhold med en herlig norsk mann og droppet derfor turen. Veninnen har vært der to ganger sammen med en annen, og de er i fyr og flamme. Afrikanerne er herlige elskere med voksne saker mellom bena, og de har ikke opplevd problemer av noe slag. Men det er viktig å beskytte seg ved samleie! Selv har jeg heller ingen moralske problemer med å reise ned for å leve livet og nyte stor, svart pikk. Men jeg tar dem ikke med meg hjem og har ikke tenkt å betale for det. Felles nytelse skal være gratis for begge parter!
MarianneE Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Det finnes nok endel desperate mennesker i uland ja, så jeg vil tro at tilgangen i aller høyeste grad er der om man ønsker å dra til ett fattig uland og utnytte de som er desperate nok til å selge seg selv for å har råd til nytt tak på familiens hjem. Hva man bør tenke på? At man utnytter folk på lik linje som menn som reiser til Thailand og kjøper seg jenter. At endel menn man kommer borti, bruker tilbake, for å få muligheten til å komme til norge/skandinavia og ett bedre liv. At de som drar ned til Gambia og kjøper seg yngre menn, ikke er hårstrå bedre en menn som reiser andre steder og kjøper seg yngre jenter, så om man synes sexhandelen i Thailand er kul, så vær så god, dra til Gambia og bevis at kvinner kan være likedan. Godt svart!
Gjest Elfrida Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Men jeg tar dem ikke med meg hjem og har ikke tenkt å betale for det. Felles nytelse skal være gratis for begge parter!Hvorfor tror du de er så villige og tilgjengelige? Det er nok fordi de har håp om noe som ikke kun dreier seg om sex, men om penger, mulighet til å komme seg til et rikere land, eller i det minste mulighet til å ha det litt komfortabelt med gode middager osv i et par uker. Her er skjevhetene så store at dette blir å utnytte folk uansett hvordan man snur og vender på det. Brutto nasjonalprodukt pr innbygger i Gambia er ca 300 dollar, til sammenligning er det i Norge over 63 000.
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Hvorfor tror du de er så villige og tilgjengelige? Det er nok fordi de har håp om noe som ikke kun dreier seg om sex, men om penger, mulighet til å komme seg til et rikere land, eller i det minste mulighet til å ha det litt komfortabelt med gode middager osv i et par uker. Her er skjevhetene så store at dette blir å utnytte folk uansett hvordan man snur og vender på det. Brutto nasjonalprodukt pr innbygger i Gambia er ca 300 dollar, til sammenligning er det i Norge over 63 000. Ingen forskjell etisk på å dra til Gambia kontra å dra på ferie til Hellas/Kypros/Tyrkia. Det er status å få tak i en skandinavisk dame, mennene er helt sikkert klare for et opplegg uten å kreve motytelser. Og skulle jeg spandere middag, er jeg ganske sikker på at mannen ikke føler seg grusomt utnyttet. Jeg vil ha sol, strand, sjø og store villige svarte menn. Hva er problemet?
Gjest Elfrida Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Ingen forskjell etisk på å dra til Gambia kontra å dra på ferie til Hellas/Kypros/Tyrkia.Vel, i Gambia vil pengene dine gjøre en mye større forskjell ved at du legger dem igjen hos lokale forretningsdrivende enn de gjør i de landene du nevner. Og nå tenker jeg ikke på villige gutter, men på de som driver lokale spisesteder, suvenirsjapper osv og faktisk kan fø familie og sørge for utdanning for dem på den måten. Det er status å få tak i en skandinavisk dame, mennene er helt sikkert klare for et opplegg uten å kreve motytelser. Og skulle jeg spandere middag, er jeg ganske sikker på at mannen ikke føler seg grusomt utnyttet. Jeg vil ha sol, strand, sjø og store villige svarte menn. Hva er problemet? Problemet er jo at du skaper avhengighet, du er med på å skape/videreføre en sexhandel som ikke gavner landet på noen som helst måte. I stedet for at unge menn konsentrerer seg om å få jobb (veldig vanskelig) og utdannelse så konsentrerer de seg om å skaffe seg rike vestlige damer som vil gi dem penger.
Gjest Dr Acula Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Ikke glem at forekomsten av HIV er skyhøy i Afrika da....
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Problemet er jo at du skaper avhengighet, du er med på å skape/videreføre en sexhandel som ikke gavner landet på noen som helst måte. I stedet for at unge menn konsentrerer seg om å få jobb (veldig vanskelig) og utdannelse så konsentrerer de seg om å skaffe seg rike vestlige damer som vil gi dem penger. Helt uenig med deg der. Jobbene står ikke i kø, og alternativet er å gjøre ingenting. Som i middelhavs landene er det menn som er strandløver, kanskje fordi de simpelthen liker flørting, sex og eventyr. I Gambia er de også klar over vestlige kvinners forventninger til den store afrikanske mann, så det er nok en overvekt av velutstyrte på strendene. Mange håper sikkert på penger og en bedre fremtid i et vestlig land, men får de ikke "mer" enn en middag og et herlig knull er det neppe skadelig verken for dem eller landet. Afrikanske menn er ikke veldig forskjellig fra andre, og skulle ei feit gammel dame ønske seg eventyr vil de neppe gjøre det uten vederlag. Ser ikke noe galt i å reise til Afrika på sex tur, nei!
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Problemet er jo at du skaper avhengighet, du er med på å skape/videreføre en sexhandel som ikke gavner landet på noen som helst måte. I stedet for at unge menn konsentrerer seg om å få jobb (veldig vanskelig) og utdannelse så konsentrerer de seg om å skaffe seg rike vestlige damer som vil gi dem penger. Vel, nå har jeg allerede sagt at jeg ikke tenker å betale for sex, det vil jeg helt sikkert ikke ha behov for. Avhengigheten som du beskriver, kan jo etisk sett sammenlignes med u-hjelp. Med å følge dine argumenter vil det være et problem at Norge driver bistandsarbeid, det skaper avhengighet fremfor at landet skulle utvikle eget næringsliv. Men som sagt, jeg skal ikke innvolvere penger. Du får rette din moralske pekefinger mot u-hjelpsminister Solheim.
aline Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Ingen forskjell etisk på å dra til Gambia kontra å dra på ferie til Hellas/Kypros/Tyrkia. Det er status å få tak i en skandinavisk dame, mennene er helt sikkert klare for et opplegg uten å kreve motytelser. Og skulle jeg spandere middag, er jeg ganske sikker på at mannen ikke føler seg grusomt utnyttet. Jeg vil ha sol, strand, sjø og store villige svarte menn. Hva er problemet? Dersom du faktisk har vært i Gambia, og oppfatter landet som likedan som Hellas etc, så har du virkelig ikke sett deg rundt, Gambia er ett U-LAND, du kan ikke sammenligne ett uland med f.eks Hellas. Grunnen til at menn, som gjerne er gift og har barn, selger seg til vestlige kvinner, er for å få noe igjen for det. Om dere er så naive at dere tror de gjør det fordi de synes sexen er så mye deiliger med norske kvinner en med Gambianske, så tror jeg virkelig dere tar fei. Ihvertfall når det gjelder de som kaster seg over vestlige kvinner som bare er på sex-ferie. Stort sett betaler man mat til dem, gir penger for å hjelpe dem med noe til hjemmet etc etc, det er også derfor de er så fordømt tilgjengelige for dere. Men det er klart, driter man i moral, så dra på sex-ferie til ett u-land der folk er villige til å selge seg selv til deg for en liten slant penger eller ett måltid. Selvsagt finnes det untak, og det finnes flere skandinaviere som treffer gambianere de forelsker seg og det blir mer en "la oss bytte sex mot andre betalinger", det finnes helt sikkert også noen som synes hvite kvinner er mye deiligere i senga, og dermed gjør det for gøy, men hovedparten er jeg hellig overbevist om at tilgjengeliggjør sexferier der voksne kvinner finner seg yngre menn, er pga behov for økonomisk støtte, ikke fordi de synes disse eldre, hvite kvinnfolka er så himla deilige. Men for all del, mannfolka som drar på sexferie til thailand forteller vel til seg selv at jentene liker det, de også...
Gjest Reinert Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Marokko, Tyrkia, Kypros, Hellas, Gambia, Kenya, Indonesia, Karibia. Det er da nok av steder hvor frigjorte europeiske damer kan finne sol og spenning. Så lenge mennene de treffer gjør det frivillig og uten betaling, kan jeg ikke helt se de moralske innvendingene. Kvinner trenger litt avveksling og oppvartning.
Gjest Kari Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
Gjest Gjest_Gunn Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Afrikanerne er herlige elskere med voksne saker mellom bena. Selv har jeg heller ingen moralske problemer med å reise ned for å leve livet og nyte stor, svart pikk. Felles nytelse skal være gratis for begge parter! Hva er galt med dette? Skal man kun gå til sengs med mennesker som har like god inntekt som en selv, lever i samme landet som en selv og har samme syn på kvinner og menn som vi har i Norge? Felles nytelse for begge parter. Gamle griser som kjøper seg en thaijente for en kveld blir noe helt annet.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Hva er galt med dette? Skal man kun gå til sengs med mennesker som har like god inntekt som en selv, lever i samme landet som en selv og har samme syn på kvinner og menn som vi har i Norge? Felles nytelse for begge parter. Gamle griser som kjøper seg en thaijente for en kveld blir noe helt annet. Nei, det blir akkurat det samme. Det trenger ikke nødvendigvis være noe galt i det; men det er nøyaktig det samme.
Gjest Politisk korrekt type Skrevet 4. mai 2008 #17 Skrevet 4. mai 2008 Hva er galt med dette? Skal man kun gå til sengs med mennesker som har like god inntekt som en selv, lever i samme landet som en selv og har samme syn på kvinner og menn som vi har i Norge? Felles nytelse for begge parter. Gamle griser som kjøper seg en thaijente for en kveld blir noe helt annet. Jeg håper virkelig Gunn, Petra og Kristin kødder :-) Dette er _NøyaktiG_ det samme som når menn reiser til Thailand og har sex med unge kvinner der. Jeg har ikke noe problem med det, men synes det er litt morsomt at kvinner fornekter det (sikkert samme kvinnene som fordømmer menn som drar til Thailand, hehe ). R. John.
Gjest Gutt92 Skrevet 4. mai 2008 #18 Skrevet 4. mai 2008 Heller ikke jeg er gammel og feit og planla en tur til Gambia for snart to år siden sammen med en veninne, ikke minst for seksuelle eventyr. Imidlertid havnet jeg i et forhold med en herlig norsk mann og droppet derfor turen. Veninnen har vært der to ganger sammen med en annen, og de er i fyr og flamme. Afrikanerne er herlige elskere med voksne saker mellom bena, og de har ikke opplevd problemer av noe slag. Men det er viktig å beskytte seg ved samleie! Selv har jeg heller ingen moralske problemer med å reise ned for å leve livet og nyte stor, svart pikk. Men jeg tar dem ikke med meg hjem og har ikke tenkt å betale for det. Felles nytelse skal være gratis for begge parter! Håper du virkelig ikke tror at de gjør dette fordi de synes at hvite damer er så usannsynlig deilige ? De gjør det pga penger, ikke fordi de forguder hvite kvinner.. Og angående det med stor pikk...du blir nok sørgelig skuffet, siden det ikke er noe forskjell på størrelsen til svarte og hvite menn. Men for all del, lev i en boble hvor du tror at alle svarte menn har 25cm pikk og elsker hvite kvinner mer enn noe annet !!
Gutt17 Skrevet 4. mai 2008 #19 Skrevet 4. mai 2008 Nå syns jeg ikke at vi skal dømme her, men at di selger seg litt ja. det gjør de nok. Men det er faktisk undersøkelser som viser at hvite damen er mest populær. Men hvis di er populære pga inntekt det vet jeg ikke. Uansett, om en fattig stakkar av en gambia-kar prøver seg, så tenker han kanskje etter lommeboka. Så enkle og naive som vi er, så tenker jo ikke vi nordlige på det. Uansett, om du har lyst til å ta deg en tur ned dit, spandere en middag på en gambier. Så gjør det, det er jo nesten som å si at jeg kjøper meg sex når jeg spanderer en middag / en drink på byen? Blir det ikke, bare at ejg spanderer på ei som har en god lønning. Hva er forskjellen? Om jeg spanderer på en uten jobb, kjøper jeg meg sex da? Eller hvis jeg spanderer på en med god råd, da kjøper jeg ikke sex? Nei dette skjønner jeg ikke mye av gitt. Uansett, reis, kos deg og ha masse sex om du vil. Bare husk 1 veldig veldig viktig ting..! Kjøp med deg masse norske kondomer ned dit. De er mye bedre enn de du får tak i der nede, bedre og billigere. Husk det.! Lykke til
Gjest Bond Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Faktisk, det å spandere jenten middag og kjøpe en del ting i bytte mot sex er jo å kjøpe sex, dvs at jenten er ikke interessert i noe annet enn de ting hun får. Ja, penger utveksles ikke, men det er salg likevel. Greit nok, det finnes sikkert gambiske menn som digger hvite kvinner, men størsteparten kommer til å være for salg likevel. Helt greit det også hvis man gjør det frivillig, men det blir rart å kalle det noe annet enn det gamle menn gjør i Thailand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå