Gjest Stearinpikken Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg har aldri hatt behov eller spesielt lyst på noen spillmaskin, og har derfor aldri eid en. Selv når Wii kom, ble jeg fascinert, men tanken på å kjøpe var aldri der. Nå derimot, har jeg sett reklamen for Wii Fit, og det virker jo dritfet :-D Så jeg har sett på hvor mye det koster og hvilke spill jeg kan ha til den. For det var jo ikke lenger bare Zelda som jeg ikke yntes en interresant. Jeg har dritlyst på Wii nå, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den. Jeg så at man kan kjøpe Wii til 2000 kr på Elprice, og Wii Fit koster 849 kr. Jeg kan vel jo også se på dvd o.l med den? Har du Wii og er du fornøyd?
Yoshi Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg har wii. Og wii Fit. Har det kjempemorro med den, og er aboslutt verdt pengene. Wii er en ren spillemaskin, ikke en multimediamaskin. Så du kan ikke se DVD på den. Har du ikke DVD-spiller fra før? Med tekologien til Wii, blir spillopplevelsen en helt annen. Kjøpte meg Wii Fit i går. Og har allerde hatt mye gøy. Svett har jeg blitt også. Du kan sette deg et mål på hvor mye du vil gå ned, eller beholde vekten du allerede har. Kjøper du wii, får du også med et spill i pakken som heter Wii Sports.
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Har ikke dvd-spiller nei.Kjøpte nettopp tv (en bilderørstv ). Har aldri hatt bruk for tv eller dvd-spiller før p.g.a jeg har jo dataen Men jeg har fortsatt veldig lyst på wii da :-D
Yoshi Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 De DVD spillerne som er på noen spillemaskiner, er som oftest i veldig dårlig kvalitet uansett. Nå vet jeg ikke hvordan PS3 sin er, men den er altfor dyr uansett. Wii fit har 4 forskjellige øveleskategorier. Balanse, Yoga, Styrke og utholdenhet. Balanse er veldig morsomt. Ikke så slitsomt, men du må bruke mye balanse. Yoga er også morsomt. Du skal holde balansen samtidig som du gjør øvelsene. Styrken var tøff. Og veldig effektiv. Men har ikke prøvd den så mye. Utholdenheten var så som så. Ikke så veldig tøft. Men man kan låse opp nye øvelser etter hvor mye man trener og når man klarer høyere nivåer. Wii fit holder kontroll på vekten din, BMI, hvor lenge du bruker wii fit. I tillegg kan du legge inn tiden du holder på med annen akitivet. Som når du går en tur osv.
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Ja, jeg har sett sånne videoer på wii.com siden. . Utrolig tøft det virker :-D Får se hvor mye som er igjen etter flytting og feriepenger, men jeg vil ha
vana Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg har Wii, og er kjempefornøyd Kjøpte den en gang etter jul/tidlig i januar, og angrer ingenting. Alltid nye, morsomme og unike spill og prøve på, og veldig annerledes enn andre konsoller. Har ikke Wii Fit ennå, så skal ikke uttale meg der, men kommer vel til å kjøpe den om en lønningstid eller to
Eplekake Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 hmmmm har Wii men mest mannen som bruker den, men tror jaggu jeg skal kjøpe fit etter å ha lest her. hva koster den?
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Prisen er jo ikke gal når du tenker på at det brettet følger med og alt du kan gjøre med det. 849 kr for å trene hjemme med "personlig trener", 4500 kr for å trene på treningssenter
Gjest En annen mann Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Prisen er jo ikke gal når du tenker på at det brettet følger med og alt du kan gjøre med det. 849 kr for å trene hjemme med "personlig trener", 4500 kr for å trene på treningssenter Har ikke wii selv, men har jævlig lyst på en etter diverse wii kvelder hos venner. Det eneste jeg har å utsette på wii er at kontrolleren oppførte seg noget unaturlig på enkelte spill, men det kan vel tenkes at den ikke var kalibrert skikkelig - De jeg kjenner er jo fornøyd. Forresten, fornøyelig brukernavn du har valgt deg.... :gjeiper:
lille kylling Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 jeg kjøpte min wii når den kom ut og kjøpte wii fit for 4 eller 5 dager siden og er kjempe fornøyd med den. har mange spill nå og fler kontroler. den er bare å annbefale fra meg!!
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Har Wii og Wii Fit. Kjempegøy :-D
Gjest Opa Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har heller aldri eid eller vært opptatt av spillkonsoller, men i dag stod jeg i endeløse timer i kø på Elkjøp og kjøpte Wii og Wii Fit (for 2000,- totalt ). Skriver sikkert noen ord her om hvordan jeg synes det var når jeg får prøvd! Endret 5. mai 2008 av Opa
Gjest Stearinpikken Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Synd, for jeg tror ikke jeg kan bruke pengene mine på det helt ennå.. Det virker utrolig morro! Men tror dere wii fit interessen vil vare? Også for oss som ikke spiller noe vanlig?
Plym Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er også kjempefornøyd med Wee Fit. Endelig får jeg til å trene hjemme. Jeg er ingen spiller ellers, men sønnen min er helt hekta på Mari Kart. Wee er jo veldig barnevennlig, og helt intuitivt å bruke.
Gjest Opa Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har heller aldri eid eller vært opptatt av spillkonsoller, men i dag stod jeg i endeløse timer i kø på Elkjøp og kjøpte Wii og Wii Fit (for 2000,- totalt ). Skriver sikkert noen ord her om hvordan jeg synes det var når jeg får prøvd! Wii er kjempegøy! Wii fit også, men det er skummelt å se hvor dårlig form jeg er i, hehehe...
Gjest Stearinpikken Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har heller aldri eid eller vært opptatt av spillkonsoller, men i dag stod jeg i endeløse timer i kø på Elkjøp og kjøpte Wii og Wii Fit (for 2000,- totalt ). Skriver sikkert noen ord her om hvordan jeg synes det var når jeg får prøvd! Hvordan fikk du det så billig? Var det p.g.a den ny ufattelig store butikken som åpnet? Jeg har også kjøpt nintendo Wii og Wii fit i dag Det var egentlig bare noe jeg hadde lyst til å gjøre etter middag.. Jeg angret litt p.g.a jeg trodde ikke at jeg hadde råd sånn egentlig, men hvis jeg bare ikke gjør sånne utskeielser resten av mnd så går det bra Før jeg skjønte at jeg kunne lage min egentlig figur ble jeg 28 år.. Men da jeg hadde laga min egen figur og gjorde det igjen ble jeg 20 år og det er jeg jo Har ikke prøvd så mye for jeg fikk ryddekick og jeg hadde en kjæreste på besøk som tok helt overhånd Men vi skal spleise på den da! Og så skal jeg kjøpe en kontroll til etterhvert Gleder meg til å prøve mer :-D Og jeg ble veldig overrasket over hvor liten den var!
PoisonIvy Skrevet 11. mai 2008 #18 Skrevet 11. mai 2008 Ligger på sofaen og ser på samboer som spiller/trener med Wii Fit... Holder på og le meg ihjel Utrolig bra underholdning..
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #19 Skrevet 11. mai 2008 Haha, ja det ser jo ikke veldig lurt ut! Men er dritgøy da, men jeg veier for lite vist brettet stemmer
PoisonIvy Skrevet 11. mai 2008 #20 Skrevet 11. mai 2008 Haha, ja det ser jo ikke veldig lurt ut! Men er dritgøy da, men jeg veier for lite vist brettet stemmer Og jeg veier visst 10kg for mye... :gjeiper: Tror ikke du skal stole for mye på det brettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå