miss Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 vi er en fam. på fem,2 voksne og 3 barn,og barna ønske seg på sirkus her i byen. Arnado kommer og jeg har rabatt 50% for inntil 2 pers.på tribune. Hva er prisen pr.voksen på sirkus og hva er prisen pr.barn? Vi må vel regne med 1 tusen lapp tenker jeg....... Noen som vet,som har vært på sirus i det siste. Takk
Gjest smotti Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 kremt..... det står på http://arnardo.no/
miss Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 ja takk : )) Jeg fant det der jeg oxo etter at j hadde lagt det inn her.
Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Vil anbefale dere å la være å besøke Arnardo hvis dere bryr dere om dyra og har samvittighet til å ikke bare lukke øynen. Cirkus Arnardo ble i 2006 tatt for flere klare brudd på dyrevernsloven av Mattilsynet ved en inspeksjon. Mattilsynet fant blant annet ut at: - 62 hunder var oppstallet uten drikkevann og hadde gjort fra seg i bingene. Flere hunder hadde ubehandlet øyebetennelse og forvokste klør. - Katter var oppstallet i transportbur der de ikke hadde plass nok til å legge seg ned, og de manglet kattetoalett. I tillegg er Gärtner familien som trener elefantene og ponniene på Arnardo, under etterforskning for vanskjøtsel av dyr i flere europeiske land, og i Tyskland og Østerrike er et av familiemedlemmene dømt for dyremishandling. Vanlig trening av elefanter innebærer bruk av pisk og såkalt elefantkrok, som brukes på sensitive steder på elefanten får å få den til å adlyde treneren. Mer om at elefantenes vei til sirkus Arnardo kan ha vært svært brutal: http://www.dyrebeskyttelsen.no/pressemeldi...ond_giske.shtml Søk på internett så vil du finne mer info omkring dette. Håper du tenker deg om før du bruker pengene dine til å sponse utnyttelsen av dyr kun for underholdning. Sirkus bør være uten dyr, ingen tvil. Tenk på hvor mye dyrene tilbringer i containere og lastebiler.... Det er også flott å vise barna dine at du er omtenksom og bryr deg om dyrene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå