Gå til innhold

Stakkars store sterke kviiiinner….

waco

Anbefalte innlegg

Jeg har i den senere tid belyst en del temaer som blir av dritviktighet etter at kvinner kom til ”posisjoner” her i samfunnet. F eks den nye trafikkdirektørKVINNEN Eva Solvi som mener at alle som skal ta lappen må ha kurs i tunnelkjøring.

Årsaken?

Aftenposten skriver, ”Hun viser til at mange er redde eller usikre når de kjører i tunnel, og noen har klaustrofobi. Slike følelser kan føre til farlige situasjoner, hvis noe skjer.”

Hold dere hjemme!

Hvis det er sånn at livet er så tragisk og klaustrofobisk at man ikke makter å kjøre inn i en tunnel så mener jeg at man IKKE EGNER SEG SOM sjåfør….

Waco

Som registrerer denne strømmen av lovende forslag fra våre nye sjefskvinner….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du ikke - Waco - at den nye direktøren er enda en pengegribb? Enda et kurs med ditto avgifter til statskassa.

(Tunnelskrekk og andre fobier kan man kvitte seg med ved f.eks hypnose eller tft. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med tunellskrekk har ofte forundret meg. Sitter med et inntrykk av at de som har "tunellskrekk" bor gjerne på en plass med FÅ tuneller. Der det er MASSE tuneller må jo folk kjøre gjennom disse hver dag, og fra den kanten er det få som klager.............

Men det er jo forsåvidt greit å kjøre gjennom en tunell minst en gang mens en driver å ta lappen. Så kan en jo kalle det tunellkurs hvis en vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol::lol::lol:

-Ikke for å skryte, men i løpet av helga så kjørte jeg gjennom 8 laaange tunneller ......tror bestemt at junk-food er atskillig farligere! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Waco

Nå var jeg faktisk enig med deg. :o

Tunellkurs ?? Hva med Brokurs, kjøre inn på ferjakurs,

Å du, har den godeste damen tenkt på å innføre Fe-ristkurs ??

Ikke den ting i verden skremmer meg mer en å pluttselig kjøre over en ferist :hoho:

Det blir litt for dumt ja.

Cita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Tunnelkurs?

I Bergen er "tunnelkurs" automatisk inkludert i all kjøreopplæring.

Går jo ikke an å kjøre noen steder her, uten å passere en tunnel eller to eller ti (og minst 40 hvis du kjører til Voss).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en østlandsberte som meg - koster det litt å kjøre vestlandstuneller på mange kilometer. Det verste var i fjor sommer da jeg kjørte fra Lom og over Stryn - det var ikke tuneller der vet du - men trange små ganger rett ned i jorda...

Broer er heller ikke det beste jeg vet - broen ved Uddevalla skremte livskiten av både meg og bittelille bilen min - vi har høydeskrekk begge to og var sikre på at vi kom til å bli blåst på sjøen... Mjøsbrua går bra... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...