mocci Skrevet 29. april 2008 #1 Del Skrevet 29. april 2008 heia, Jeg skal prøve meg på komlelaging fra grunnen av og lurer på hvilken potetsort som passer best for komle? Tusen takk for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Del Skrevet 29. april 2008 Ikke bruk mandelpoteter. De beste er poteter med rødt skall som tåler å koke mer enn ti minutter og som er hard når de er ukokt slik at de er lette å raspe. Laila er er slik potet, men jeg har ikke forsøkt Laila og husker ikke navnet på den poteten jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. april 2008 #3 Del Skrevet 29. april 2008 Beate, Laila, Pimpernell og Troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kompe-elsker Skrevet 29. april 2008 #4 Del Skrevet 29. april 2008 BEATE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 29. april 2008 #5 Del Skrevet 29. april 2008 Og ikke bruk ny-poteter. Konsistensen blir for bløt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå