Gå til innhold

Restauranter i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboeren min skal ut å spise en litt bedre middag i Oslo.

Derfor lurer jeg på om det er noen som har noen gode tips de vil dele med oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderer absolutt klosteret, ser så koselig ut der, men finner ikke noen nye anmeldelser.

Bør man forresten være tidlig ute med å bestille bord der?

Skrevet
Vi vurderer absolutt klosteret, ser så koselig ut der, men finner ikke noen nye anmeldelser.

Bør man forresten være tidlig ute med å bestille bord der?

Jeg tror vi har pleid å bestille en uke i forveien, men det er mer tilfeldig og ikke fordi de har så høyt press, så jeg vet egentlig ikke hvor tidlig man bør bestille. Jeg vet heller ikke om noen nye anmeldelser, de jeg har funnet er et par år gamle, men vi prøvde dem etter anbefalinger fra kjente og det har blitt en av våre favorittrestauranter. Utrolig romantisk lokale og nydelig mat. :)

Skrevet
Mitt standardsvar: Brasserie Blanche!

Må man reservere bord her? Du har ikke tilfeldigvis smakt tunfisken deres, vel? :spise:

Skrevet
Må man reservere bord her? Du har ikke tilfeldigvis smakt tunfisken deres, vel? :spise:

Vi reserverte bord, men vet ikke om det er nødvendig. Ser de har forandret menyen litt siden sist jeg var der, så har ikke smakt tunfisken, men resten av maten var bare oh-la-la! Kjæresten og jeg skulle egentlig ha en romantisk middag sammen og se hverandre dypt inn i øynene over vinglassene, men ble sittende og okke og aie oss over den fantastiske maten i stedet :fnise:

Skrevet

Ok, høres ut som et sted som trygt kan prøves ut da :) Har gått forbi SÅ mange ganger, og har helt forelska meg i dette hvite murhuset som ser så innmari koselig ut! Og dersom maten de serverer i tillegg er super, er jo ikke akkurat det noe minus heller :ler:

Skrevet
http://www.plah.no/

For meg den største smaksopplevelsen, ever. Hadde åtte retter med vin til, helt fantastisk!

Den ser kjempespennende ut!

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Resatuarant Eik, Oslo spiseforretning og Ylajali er blant mine favoritter. Lenge siden jeg har vært på sistnevnte, så tør ikke garantere at kvaliteten er like bra som før. Vognmand Nilsen på Grønland er også veldig bra.

Skrevet (endret)
Resatuarant Eik, Oslo spiseforretning og Ylajali er blant mine favoritter. Lenge siden jeg har vært på sistnevnte, så tør ikke garantere at kvaliteten er like bra som før. Vognmand Nilsen på Grønland er også veldig bra.

Ylajali skal deffinitivt testes en gang

Endret av Kahlan
Skrevet

Jeg liker restaurant Baltazar ved Domkirken godt. De har også vinbar i første etasje dersom man ønsker et glass før maten :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...