'Lilly' Skrevet 18. mai 2003 #21 Del Skrevet 18. mai 2003 Kanskje jeg skal starte min egen menighet - samme hvilken tro og sånt - og begynne å ringe hver time med klokkene mine (høytalere) - for å minne de ikke troende på at de må huske å trekke pusten og leve mens de gjør det... Voksent.... Kirkeklokker er kirkeklokker, de ringer, det har de alltid gjort og kommer alltid til å gjøre. Det visste vel dere også. Liker dere det ikke - FLYTT!! Personlig går det meg mer på nervene når det er fest i nabohuset eller når rånebiler kjører forbi med DUNK-DUNK. Det er lydforurensing, det. Kirkeklokker er sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 18. mai 2003 #22 Del Skrevet 18. mai 2003 Hva kom først, du eller kirka```??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 20. mai 2003 #23 Del Skrevet 20. mai 2003 Hvis du ikke klarer å sove over kirkeklokkene søndag morgen, er du rett og slett ikke trøtt nok. Gå i dusjen og ta deg en lang, god og varm dusj, da slår du to fluer i en smekk, du slipper å høre kirkeklokkene og du blir ren og pen... Dessuten må vi da få lov til å ha noen tradisjoner igjen her i dette landet også...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå