Gjest always Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Da gjorde vi det, jeg og typen kjøpte oss hver vår skritteller og det fungerer ypperlig. Målet mitt er å komme over 10.000 skritt hver dag (ble et lite opphold i helga da vi reiste bort) og hittil har jeg klart det. Det hjelper også at vi har en intern konkurranse om å se hvem som går mest, men den veier ikke like tungt for min del (selv om jeg har vunnet hittil . Så som dere kanskje ser så har late meg blitt veldig motivert etter dette geniale innkjøpet Anbefaler på det sterkeste å kjøpe en skritteller, det fikk ihvertfall meg til å komme meg ut
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg har skritteller på mobilen min, og der er det et fantastisk program der jeg har lagt inn koordinatene for hvor jeg bor, så beregner den hvor lang tid jeg ville brukt på å gå til en hel mengde forskjellige steder i verden. Fortsetter jeg i samme farten som nå, kommer jeg til Murmansk om 5 måneder, for eksempel det er også lagt inn en del andre avstander, som verdens lengste gate, Beringstredet, lengden på alle bøkene i verdens største bibliotek lagt sammen etc. Jeg har blitt helt hekta, må inn og sjekke omtrent etter hver gang jeg har gått noe sted
Grønt blad Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg har skritteller på mobilen min, og der er det et fantastisk program der jeg har lagt inn koordinatene for hvor jeg bor, så beregner den hvor lang tid jeg ville brukt på å gå til en hel mengde forskjellige steder i verden. Fortsetter jeg i samme farten som nå, kommer jeg til Murmansk om 5 måneder, for eksempel det er også lagt inn en del andre avstander, som verdens lengste gate, Beringstredet, lengden på alle bøkene i verdens største bibliotek lagt sammen etc. Jeg har blitt helt hekta, må inn og sjekke omtrent etter hver gang jeg har gått noe sted Jeg har også skritteller på mobilen, men jeg stoler ikke på den. I forhold til den som er kjøpt i sportsbutikk, så viser den 10-20% flere. Jeg skal ikke påstå at din også er slik, men det kan hende. Min kan ha en tendens til å gi meg et par ekstra skritt når jeg bøyer meg ned o.l. Men uansett så er det gøy.
Gjest hyggelig Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Da gjorde vi det, jeg og typen kjøpte oss hver vår skritteller og det fungerer ypperlig. Målet mitt er å komme over 10.000 skritt hver dag (ble et lite opphold i helga da vi reiste bort) og hittil har jeg klart det. Det hjelper også at vi har en intern konkurranse om å se hvem som går mest, men den veier ikke like tungt for min del (selv om jeg har vunnet hittil . Så som dere kanskje ser så har late meg blitt veldig motivert etter dette geniale innkjøpet Anbefaler på det sterkeste å kjøpe en skritteller, det fikk ihvertfall meg til å komme meg ut så bra for dere! jeg har begynt å gå ca en times tur hver dag, og er foreløpig på dag 5 (eheh..) men av og til er ikke motivasjonen helt der den burde være. har tenkt på skritteller, men visste ikke helt hvor mye det evt kom til å hjelpe. nå ble jeg litt inspirert av deg, tror kanskje jeg må skaffe meg en jeg også!
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Da gjorde vi det, jeg og typen kjøpte oss hver vår skritteller og det fungerer ypperlig. Målet mitt er å komme over 10.000 skritt hver dag (ble et lite opphold i helga da vi reiste bort) og hittil har jeg klart det. Det hjelper også at vi har en intern konkurranse om å se hvem som går mest, men den veier ikke like tungt for min del (selv om jeg har vunnet hittil . Så som dere kanskje ser så har late meg blitt veldig motivert etter dette geniale innkjøpet Anbefaler på det sterkeste å kjøpe en skritteller, det fikk ihvertfall meg til å komme meg ut Så bra, har tenkt å kjøpe meg en eg også. Kansje eg skal spandere en på samboeren også. Så kan vi ha litt konkurranse vi også, det hørest jo motiverende ut Hvor kjøpte dere de? Og hva kostet de?
Grønt blad Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Så bra, har tenkt å kjøpe meg en eg også. Kansje eg skal spandere en på samboeren også. Så kan vi ha litt konkurranse vi også, det hørest jo motiverende ut Hvor kjøpte dere de? Og hva kostet de? Nå ble ikke dette spørsmålet stilt til meg, men jeg svarer likevel. Min skritteller ble kjøpt i sportsbutikk og kostet i underkant av 300 kr. Jeg vil anbefale dere å ikke kjøpe de aller billigste, da disse fort kan gi deg noen ekstra skritt når du bøyer deg ned, skal på do og drar ned buksa o.l. Det viktigste er uansett at dere har samme skritteller! Kos dere, og lykke til!
FruLuna Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jepp, skritteller er genialt! Brukte min hver dag i hele fjor. Nå har jeg ikke brukt den på en stund fordi jeg ikke har fått rotet meg til å skifte batteri, men kanskje jeg skal få gjort dette nå?
Gjest always Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 hvor mye koster en, og hvor selger de det? Du får kjøpt skrittellere i sportsbutikker, på nettet seff og til og med på bokhandel. Min kostet ca 150 kr Den er veldig grei, du legger også inn alder og kan måle andre ting enn skritt med den. Lykke til med din skritteller
Sol79 Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Anbefaler Omron Walking Style II. Den koster kr 399, men så teller den også pinling nøyaktig. Glem alle reklameskrittellere og slike som kommer som vervepremier i bokklubber. De er altfor unøyaktige.
Grønt blad Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Anbefaler Omron Walking Style II. Den koster kr 399, men så teller den også pinling nøyaktig. Glem alle reklameskrittellere og slike som kommer som vervepremier i bokklubber. De er altfor unøyaktige. Denne har jeg også. Er superfornøyd, og den viser ikke et skritt mer enn det du har gått.
estrella Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 De selger også på apoteket, for 40 kr. De er helt enkle, fra et eller annet sånn helseting som jeg ikke husker navnet på. Den funker helt greit:) Apotek 1 er det forresten;-)
Gjest hyggelig Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Jeg kjøpte meg en av de billige skrittellerne fra apotek 1 idag. kosta 40kroner. Etterpå gikk jeg en lang tur. Da jeg kom hjem og sjekket hvor langt jeg hadde gått stod det 2km og tilsvarende ca 3000 skritt. Jeg hadde gått en god stund, og syntes det var veldig rart at det bare stod 2km, så jeg gikk på gulesider for å finne et kart. i følge kartet hadde jeg gått litt over 7km..... Såeh tror ikke skrittelleren er helt "god", nei. Henger meg dermed på de andre overfor her som anbefaler de dyrere modellene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå