Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som går med klær, synder. Tenk å dekke til noe Gud har skapt. Dere burde skamme dere. Jeg tør ikke tenke på hvor dere kommer til å havne hende når livet er slutt.

Jeg går jo med klær jeg og da, men jeg er gutt. Jenter er penere og himmelen trenger dere. Kast klærne og slutt og synd. Jeg synes dere alle skal gå naken i morgen.

Tenk å dekke til den vakre kroppen deres. Dere burde skamme dere. FY

:nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er tåpelig, dumt, idotisk, teit og totalt absurd. Du fortjener en plass på listen over verdens største idioter ved siden av Jens Stoltenberg og Bush. Gratulerer :)

Gjest Gjest
Skrevet
Dette er tåpelig, dumt, idotisk, teit og totalt absurd. Du fortjener en plass på listen over verdens største idioter ved siden av Jens Stoltenberg og Bush. Gratulerer :)

Og du er i kategori med Carl I Hagen. Bush klarte nå å bli president, og det to ganger, Carl Ivar klarte ikke å bli statsminester en gang

Og nei, jeg støtter ikke Bush. Han vil vil sikker ikke at mennesker skal gå naken heller. :)

Tror jeg skal stille til valg, så kan jeg redde menneskeheten. Vi er alle snart fortapt om vi ikke slutter å skjule kroppen. Eller, det gjelder for jenter da.

Stem på meg til neste valg. Norge blir bedre å leve i da. Da kan vi gå naken og danse på rosene mens vi spiller på harpe.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hahahahaha. Absurditetene lenge leve!!! Hva er galt med litt galskap i hverdagen? :D

Skrevet

Alle som går med klær, synder. Tenk å dekke til noe Gud har skapt. Dere burde skamme dere. Jeg tør ikke tenke på hvor dere kommer til å havne hende når livet er slutt.

Jeg går jo med klær jeg og da, men jeg er gutt. Jenter er penere og himmelen trenger dere. Kast klærne og slutt og synd. Jeg synes dere alle skal gå naken i morgen.

Tenk å dekke til den vakre kroppen deres. Dere burde skamme dere. FY

:nei:

[/quo

Du er inne på noe da :)

Vi har klær på oss.. Dekker oss til.

Men når vi igjen kler av oss klærne og hopper opp og ned nakne oppå klærne våre som små barn uten skam og sjeanse..

Da synder vi ikke lenger gjør vi vel :)

Mvh ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...