Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hei. Er det noen som har gått på p-sprøyten og så over til Cerazette? Brukte dere lang tid på å bli gravid etter at dere sluttet med prevensjon? Er ikke ute etter et fasitsvar. Bare høre fra andre. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hei. Er det noen som har gått på p-sprøyten og så over til Cerazette? Brukte dere lang tid på å bli gravid etter at dere sluttet med prevensjon? Er ikke ute etter et fasitsvar. Bare høre fra andre. Takk for svar. Bytta ikke til Cerazette, men til p-implantat (Implanon). Mener det er sammenlignbart, begge har lave hormondoser. Det tok vel omtrent et år fra jeg slutta med p-sprøyte til jeg begynte å få noe som likner mensen igjen (ingen blødninger mens jeg brukte sprøyte). Så fikk jeg tatt ut implantatet et halvt års tid etter det igjen, og var gravid to måneder etter.
helenaa Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Jeg gikk over fra P-sprøyte til Cerazette før vi begynte å prøve. Tror jeg brukte Cerazette ca et år før jeg slutta, og fikk mensen igjen med en gang. Men den ble aldri helt stabil før jeg ble gravid (dette tok 8 mnd). Vet ikke om ustabiliteten var pga pillene, sprøyta eller rett og slett megselv. Jeg hadde en del uregelmeddigheter i min ungdom også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå