Gå til innhold

flotte kaker,men....

Anbefalte innlegg

Gjest momsemamma
Skrevet

Nå har jeg sett på mange flotte bilder av hjemmelagede kaker. Mange er laget av cacas hjelpemidler.

Andre klarer det på egen hånd.

Jeg bruker både cacas og meg selv.jeg lager mye til andre folk også. Mye marsipankaker.

Ett problem jeg har er at skriften blir så stygg, noe jeg ser på de fleste andre på nett også.Tykke ujevne bokstaver.jeg skriver ikke noe på kaker av den grunn.

Synes det skjemmer ut en flott kake.

Noe annet jeg reagerer på er at mange bruker så mye farger i eks. roser. Det er bare så det skriker mot en. Er det bare jeg som reagerer på det\

Synes det er stygt mot en hvit bunn. Eks.marsipan ellerkrem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hvilken tip bruker du når du skriver? Om du bruker tip nr 1 eller 2 fra Cacas, så blir bokstavene tynne, og ser ikke klumpete ut. Jeg bruker som regel tip nr 2. Med tip nr 1 blir det veeeeeldig tynn skrift, men egner seg godt å skrive med sjokolade.

Når det gjelder farve på roser o.l. så er jeg vel ikke helt enig med deg.

Jeg synes det er fint med litt kraftige farver mot den hvite bunnen. Synes det blir for sukkersøtt med bare sarte farver. Jeg lager også en del kaker til andre, og de fleste som bestiller, vil gjerne ha kraftig rød farve på rosene. Røde roser er jo ganske skarpe i virkeligheten også? synes det grå bra så lenge jeg bruker en del grønne blad, slik at det røde ikke skriker mot det hvite. Men det er min mening. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...