Gå til innhold

Selskapskjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en skredder som kan sy snøring i min selskapskjole. Akkurat nå er det glidelås i ryggen, og etter svangerskap o.l. er jeg ikke akkurat like tynn lenger.

Noen som vet hvor jeg kan få gjort dette i Bergen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, dette burde jeg kunne svare på.. :sjenert:

Jeg tror det ligger en skredder/sydame like i nærheten av domkirken, de har holdt til der lenge. Tror de selger ferdige kjoler også. Ellers tror jeg det er noen på Bystasjonen, vis a vis bokhandelen. Eller var det i etasjen over? Huff, jeg får helt prestasjonsangst. Men ihvertfall, det skal være mulig, håper jeg har hjulpet deg litt på vei ihvertfall... :flau:

Skrevet
He, dette burde jeg kunne svare på.. :sjenert:

Jeg tror det ligger en skredder/sydame like i nærheten av domkirken, de har holdt til der lenge. Tror de selger ferdige kjoler også. Ellers tror jeg det er noen på Bystasjonen, vis a vis bokhandelen. Eller var det i etasjen over? Huff, jeg får helt prestasjonsangst. Men ihvertfall, det skal være mulig, håper jeg har hjulpet deg litt på vei ihvertfall... :flau:

Tusen takk for svar.. skal sjekke ut den på Bystasjonen:-)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er mange skreddere i Bergen!

KAn anbefale skredderne(det er fler) rundt støletorget! Husker bare navnet på ett sted (super fornøyd m jobbene hun har gjort og så er hun en hyggelig dame) Heter Egge Søm og Design, Stølegaten 3, 55328245. Tror hun tar mellom 3-400 timen for jobbene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...