Gjest CM Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Trenger en skredder som kan sy snøring i min selskapskjole. Akkurat nå er det glidelås i ryggen, og etter svangerskap o.l. er jeg ikke akkurat like tynn lenger. Noen som vet hvor jeg kan få gjort dette i Bergen???
Humleblomst Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 He, dette burde jeg kunne svare på.. Jeg tror det ligger en skredder/sydame like i nærheten av domkirken, de har holdt til der lenge. Tror de selger ferdige kjoler også. Ellers tror jeg det er noen på Bystasjonen, vis a vis bokhandelen. Eller var det i etasjen over? Huff, jeg får helt prestasjonsangst. Men ihvertfall, det skal være mulig, håper jeg har hjulpet deg litt på vei ihvertfall...
Gjest CM Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 He, dette burde jeg kunne svare på.. Jeg tror det ligger en skredder/sydame like i nærheten av domkirken, de har holdt til der lenge. Tror de selger ferdige kjoler også. Ellers tror jeg det er noen på Bystasjonen, vis a vis bokhandelen. Eller var det i etasjen over? Huff, jeg får helt prestasjonsangst. Men ihvertfall, det skal være mulig, håper jeg har hjulpet deg litt på vei ihvertfall... Tusen takk for svar.. skal sjekke ut den på Bystasjonen:-)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Er mange skreddere i Bergen! KAn anbefale skredderne(det er fler) rundt støletorget! Husker bare navnet på ett sted (super fornøyd m jobbene hun har gjort og så er hun en hyggelig dame) Heter Egge Søm og Design, Stølegaten 3, 55328245. Tror hun tar mellom 3-400 timen for jobbene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå