Gå til innhold

Alternativ bryllupsnatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips eller erfaring med annen overnatting enn hotell på bryllusnatten? Eventuelt om noen har et hotell i Oslo å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg SÅ på denne tråden.. Vi trenger sårt tips. Studerer langt hjemmefra, slik at vi ønsker liksom ikke å sove hjemme hos noen av foreldrene våre den natten..

Gjest Wildcat
Skrevet

Vi skal sannsynligvis leie lavvo :-) (Skal ha bryllup til fjells.)

Skrevet

Vi skal bo på en liten, men kjempekoselig hytte i strandkanten. Det er en ny og fresh hytte med bad og strøm så den er vel nesten som et hotellrom...

Skrevet

Vi skal også sove i hytte den natten!

Vil være helt for oss selv, men syns hotell er bortkastet penger siden man er der så få timer likevel..

Mammas venninne har ei ny hytte litt oppå fjellet, med peis og boblebad og alt..

De skulle ordne litt til oss, regner med det blir litt vin eller champagne og sjokolade osv.

Gleeeeder meg til dette!!

Vi betaler max 500 kr, siden de bare ville ha betalt for strømmen vi brukte..

Hadde igrunn tenkt å ta i bruk andre varmekilder den natten vi da men..

:sengekos:

Skrevet
Vi skal bo på en liten, men kjempekoselig hytte i strandkanten. Det er en ny og fresh hytte med bad og strøm så den er vel nesten som et hotellrom...

Oj det hørtes utrolig koselig ut. er det privat eller noe dere leier?

vist det er noe dere leier, du har ikke lyst til å sende meg en pm med info?

Skrevet
Oj det hørtes utrolig koselig ut. er det privat eller noe dere leier?

vist det er noe dere leier, du har ikke lyst til å sende meg en pm med info?

Det er gjennom et hotell. De har bygd noen hytter i strandlinjen nå nylig... Men det er på sunnmøre da... Da blir det kanskje litt uaktuelt for dere...?

Skrevet
Det er gjennom et hotell. De har bygd noen hytter i strandlinjen nå nylig... Men det er på sunnmøre da... Da blir det kanskje litt uaktuelt for dere...?

åh, ja da blir det nok litt uaktulet..

dere kommer nok til å få det utrolig koselig der

Skrevet
åh, ja da blir det nok litt uaktulet..

dere kommer nok til å få det utrolig koselig der

Ja jeg tror det kommer til å bli kjempekoselig :rødme:

Lykke til med jakten på en fin plass! Dere kommer helt sikkert til å finne noe minst like fint!

• 2 uker senere...
Skrevet

gleder meg til bryllupp (dato er ikke bestemt enda)

og jeg skal være jomfru til natten kommer!:) can't wait.

Skrevet

Hadde vært kjempekos med noe sånt i oslo da:) Trenger tips til bryllupsnatt i oslo vi også. Er det ikke noe koselig sted ved oslofjorden, marka, Eller rett og slett et fint hotel som ikke nødvendigvis koster skjorta. hadde tenkt å legge oss på rundt 2000-2500 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...