Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det noen som har tips eller erfaring med annen overnatting enn hotell på bryllusnatten? Eventuelt om noen har et hotell i Oslo å anbefale?
bunadbrud Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Slenger meg SÅ på denne tråden.. Vi trenger sårt tips. Studerer langt hjemmefra, slik at vi ønsker liksom ikke å sove hjemme hos noen av foreldrene våre den natten..
Gjest Wildcat Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Vi skal sannsynligvis leie lavvo :-) (Skal ha bryllup til fjells.)
Marte M Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Vi skal bo på en liten, men kjempekoselig hytte i strandkanten. Det er en ny og fresh hytte med bad og strøm så den er vel nesten som et hotellrom...
Fun Light Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Vi skal også sove i hytte den natten! Vil være helt for oss selv, men syns hotell er bortkastet penger siden man er der så få timer likevel.. Mammas venninne har ei ny hytte litt oppå fjellet, med peis og boblebad og alt.. De skulle ordne litt til oss, regner med det blir litt vin eller champagne og sjokolade osv. Gleeeeder meg til dette!! Vi betaler max 500 kr, siden de bare ville ha betalt for strømmen vi brukte.. Hadde igrunn tenkt å ta i bruk andre varmekilder den natten vi da men..
jeanett Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Vi skal bo på en liten, men kjempekoselig hytte i strandkanten. Det er en ny og fresh hytte med bad og strøm så den er vel nesten som et hotellrom... Oj det hørtes utrolig koselig ut. er det privat eller noe dere leier? vist det er noe dere leier, du har ikke lyst til å sende meg en pm med info?
Marte M Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Oj det hørtes utrolig koselig ut. er det privat eller noe dere leier? vist det er noe dere leier, du har ikke lyst til å sende meg en pm med info? Det er gjennom et hotell. De har bygd noen hytter i strandlinjen nå nylig... Men det er på sunnmøre da... Da blir det kanskje litt uaktuelt for dere...?
jeanett Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Det er gjennom et hotell. De har bygd noen hytter i strandlinjen nå nylig... Men det er på sunnmøre da... Da blir det kanskje litt uaktuelt for dere...? åh, ja da blir det nok litt uaktulet.. dere kommer nok til å få det utrolig koselig der
Marte M Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 åh, ja da blir det nok litt uaktulet.. dere kommer nok til å få det utrolig koselig der Ja jeg tror det kommer til å bli kjempekoselig :rødme: Lykke til med jakten på en fin plass! Dere kommer helt sikkert til å finne noe minst like fint!
desert_rose Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 gleder meg til bryllupp (dato er ikke bestemt enda) og jeg skal være jomfru til natten kommer! can't wait.
pinkybride Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Hadde vært kjempekos med noe sånt i oslo da:) Trenger tips til bryllupsnatt i oslo vi også. Er det ikke noe koselig sted ved oslofjorden, marka, Eller rett og slett et fint hotel som ikke nødvendigvis koster skjorta. hadde tenkt å legge oss på rundt 2000-2500 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå