Gå til innhold

Analsex pluss dildo pluss vibrator?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_angeline_*
Skrevet

Jeg tenker da på å bli fylt opp foran og bak samtidig (planen var dildo foran og ham bak), samt vibrator på klitoris.

Har dere gutter og jenter erfaring med dette, og hva synes dere?

Jeg vil gjerne overraske elskeren min med å utvide repertoaret. :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt er fler som har tenkt tanken. Vi prøvde nesten det samme, men gikk ikke helt som planlagt, men kan lære av våre feil :)

Husk mye oppvarming, dette vet du fra før hvis du har hatt noe analsex at all.

Penis må inn i analen først, og dere må holde på en liten stund, før du dytter inn vibrator, og det lønner seg at det ikke er verdens største. jeg ville ventet med vibrator på klitoris til jeg fikk til di to andre, og fikk samkjørt det. Men for all del.

Men husk bare masse glidemiddel i begge hull. Og når det gjelder vibrator i vagina etter han har penis i analen, vær forsiktig, og bruk goood tid. ikke hast med å få den inn.

Og ellers, lykke til og god fornøyelse. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og samboer har forsøkt han i analen og dildo i vagina, var veldig godt, men pass på å ikke ha en for lang dildo.. Hvis han støter og kommer borti dildoen og presser den litt for langt inn er ikke dette noe godt.. Kommer borti livmortappen eller noe sånn... Han tok meg forresten bakfra.. Har forsøkt mens jeg satt på han, men det funket dårlig.. Her ble også dildoen litt for lang til at det ble godt, og vi ga opp og gikk over til vanlig sex ;)

Hadde forresten vært veldig godt med vibrator i tillegg på klirotis.. Så jeg synes du burde prøve det.. Hvis du ikke allerde har forsøkt? Fortell gjerne hvordan det gikk :)

Skrevet
Jeg tenker da på å bli fylt opp foran og bak samtidig (planen var dildo foran og ham bak), samt vibrator på klitoris.

Har dere gutter og jenter erfaring med dette, og hva synes dere?

Jeg vil gjerne overraske elskeren min med å utvide repertoaret. :sengekos:

Dette gjør jeg og kjæresten min stadig vekk..

Anbefales ;)

Skrevet (endret)

Fungerer kjempebra:) husk mye oppvarming... ;)

Og hva med ham i vagina, dildo bak og vibrator på klitoris..?? den liker jeg bedre ;)

Endret av Jane F.
Gjest Gjest
Skrevet

Dette må prøves! Men vil anbefale en buttplug i steden for dildo i baken da dette kan bli litt vel mye. Kan kjøpes her (kondomeriet). Tror det er mangen som kjøper for stort utstyr.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten synes jeg blir strammere når vi tar denne :)

Skrevet

jeg blir faktisk kåt av å lese dette;)

men jeg har ikke prøvd...kanskje dette er noe å tenke på jah;) høres litt "mye" ut, og kanskje litt vanskelig med stimulering av 3 punkter samtidig, men jeg har faktisk fantasert om det i det siste. hihi :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...