Gå til innhold

Dexter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen sett på Dexter? Er serien verdt en titt?

Akkurat gått tom for Jericho, trenger noe nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett et par halve episoder. Vet ikke om jeg har skjønt det riktig, men han er politimann by day og seriemorder by night? Dreper han bare the bad guys som politiet prøver å finne? Skjønner ikke helt jeg..Den er litt snodig.

Gjest Gjest_TSH_*
Skrevet

eg og typen har sett forste sesong paa dvd....vi koste oss me den og syntes den var ganske spennende..e riktig som du sier, han dreper kun folk som har drept noen, eller gjort noe gale..

Gjest fragment
Skrevet

Jeg likte serien veldig godt, men du må gi den en sjanse til å "sette" seg. I begynnelsen tok jeg faktisk meg selv i å kjede meg litt underveis i episodene, men jeg syntes serien tok seg opp veldig.

Skrevet

Jeg likte den veldig godt. Den ble kjempe spennende halvveis ut i sesong en og jeg satt oppe mange netter fordi jeg "bare måtte se en episode til". Serien har bare to sesonger, og sesong to er avsluttende, slik at man ikke ender opp med evigvarende serier som aldri ser ut til å ta slutt.

Jeg syntes det er helt fantastisk hvordan de klarer å få deg til å bli glad i en gal seriemorder.

Skrevet

Jeg synes den var kjempespennende, anbefales! Men sesong 2 var ikke på langt nær like bra, mye av lufta var gått ut av ballongen på slutten av sesong 1.

Skrevet

Jeg synes også Dexter var kjempebra!

Selv om det er avsluttende sesonger, så kommer det visst flere har jeg hørt...

:popcorn:

• 2 uker senere...
Skrevet

Min yndlingsserie...elsker det! Har satt Sesong 1 og 2, Sesong 3 kommer senere 2008 sier de....

Gjest Gjest
Skrevet

Har bare sett reklame for serien. Er det han som spilte i "Six feet under"?

Gjest fragment
Skrevet

Ja, Michael C. Hall hadde også en hovedrolle i Six Feet Under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...