Gå til innhold

Slikking og suging av baller

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tobias_*
Skrevet

Er kanskje ikke noe som de fleste jenter er klar over er utrolig deilig for en mann, men for de som ikke synes det meste er ekkelt, vil jeg gi et tips om at dette er en del av en fantastisk blowjob.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er min kvinne fullstendig klar over. Slikking, suging og klemming på baller :D og kanskje litt forsiktig forsiktig biting..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja suging , klemming og slikking på ballene må til ;)

Skrevet

Må være med på en skikkelig blowjob ja ;) men bare hvis det ikke er svett pung :fnise:

da blir det ikke mye elskov

Skrevet

Høh, min kjæreste synd det kiler for mye med suging der. Tafsing derimot..

Skrevet

barberhøvel + skum = bløte glatte baller :D

Skrevet
Må være med på en skikkelig blowjob ja ;) men bare hvis det ikke er svett pung :fnise:

da blir det ikke mye elskov

Hehehhehe, nei det har jeg vært borti ett par ganger, og FY som det lukter!

Skrevet
Hehehhehe, nei det har jeg vært borti ett par ganger, og FY som det lukter!

Jeg har måtte sendt min kjære tilbake på badet en gang :fnise: så det har heldigvis aldri skjedd igjen. Men bare tanken er jo nesten ekkelt :fnise:

Skrevet

Finnes det kvinner som ikke vet dette da? Altså, jeg tror de fleste vet det, men ikke alle kvinner liker å utføre det tror jeg. (jeg er ikke en av dem btw)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Noen kvinner har vært borti menn med Balle-skrekk også, og når man er kåt og klar og leker med tungen og mannen hyler "Ikke ballene, IKKE BALLENE!", så tar det en stund før man nærmer seg dem igjen.

Nå har jeg skjønt at det er individuelt...

Jeg elsker å leke med baller...

• 3 måneder senere...
Gjest billcat
Skrevet
Noen kvinner har vært borti menn med Balle-skrekk også, og når man er kåt og klar og leker med tungen og mannen hyler "Ikke ballene, IKKE BALLENE!", så tar det en stund før man nærmer seg dem igjen.

Nå har jeg skjønt at det er individuelt...

Jeg elsker å leke med baller...

Trenger ikke være 'balleskrekk'. Min er ekstremt følsomme, men ikke på noen som helst god måte. Veldig ubehagelig å få dem behandlet på noe vis.

Gjest Betty89
Skrevet
Er kanskje ikke noe som de fleste jenter er klar over er utrolig deilig for en mann, men for de som ikke synes det meste er ekkelt, vil jeg gi et tips om at dette er en del av en fantastisk blowjob.

Jepp i do it sometimes :) Men hva er det dere liker med det? Synet av å se dama gjøre det? Eller er det faktisk følelsen god?

Skrevet

Om jeg er klar over dette? Selvsagt.

Skrevet
det er min kvinne fullstendig klar over. Slikking, suging og klemming på baller :D og kanskje litt forsiktig forsiktig biting..

Du er 17 år og sier "min kvinne"??! Hun er vel bare en jente da, når dere er så unge?!!

'

Forresten, siden når likte menn at kvinner klemte (det gjør da vondt?) ballene deres??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...