Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MsGlam
Skrevet

Hei

Jeg skal på en stor forretningsreise med dans på kvelden og skal ha en utringet kjole og må ha litt farge på kroppen. Jeg vurderer enten ShadowTans eller TurboTan på www.spraytanshop.no Noen som har erfaringer med disse? ShadowTans har jeg hørt om før og at denne er god, men den er en del dyrere da.

Har du prøvd spraytan?

Videoannonse
Annonse
Gjest Venetia
Skrevet

Jeg synes det høres skummelt ut å gjøre det på seg selv. Ville heller gjort det i salong og fått det perfekt, iallfall første gangen.

Skrevet

Det der har jeg prøvd, opptil flere ganger faktisk. Det anbefales STORT at noen andre sprayer deg!

Jeg bruker st. tropez, da får du gjevn og kjempefin farge med en gang du påfører den!

Har prøvd ut flere, og jeg trives veldig godt med den! Helt avhengig :)

Gjest MsGlam
Skrevet

Lene Alexandra , glamourmodellen bruker jo dette og hun har nydelig brunfarge.

Tenker jeg bestiller Shadow Tans og prøver ut den jeg. :) Er jo en stund til festen så har god tid å prøve meg litt frem. :)

Gjest MsGlam
Skrevet

Fikk allerede pakken i dag og har sprayet på. Vanvittig brun og gylden brunfarge man får. Ser ut som man har vært 2 uker i syden. :) Anbefales på det sterkeste til dere andre som vil prøve.

Skrevet
Fikk allerede pakken i dag og har sprayet på. Vanvittig brun og gylden brunfarge man får. Ser ut som man har vært 2 uker i syden. :) Anbefales på det sterkeste til dere andre som vil prøve.

Er de dyre de selvbruningssprayene?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...