lady90 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Tenkte å bestille div. hårprodukter fra Lookfantastic. (shampoo, balsam og kur)Har superslitt hår så trenger noe med proteiner i. I og med at jeg bare kjøper produkter som ikke er testet på dyr står valget mellom KMS, Sebastian, Paul Mitchell og Wella. Hva anbefaler dere av disse 4? Har ikke erfaring med noen av merkene, kun Wella som man kjøper i butikk, men det er jo ikke all verdens. Regner med at disse wellaproduktene er hakket bedre.
Adina Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 bruker veldig mye sebastianDenne lukter også fantastisk....
laperla Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Tenkte å bestille div. hårprodukter fra Lookfantastic. (shampoo, balsam og kur)Har superslitt hår så trenger noe med proteiner i. I og med at jeg bare kjøper produkter som ikke er testet på dyr står valget mellom KMS, Sebastian, Paul Mitchell og Wella. Hva anbefaler dere av disse 4? Har ikke erfaring med noen av merkene, kun Wella som man kjøper i butikk, men det er jo ikke all verdens. Regner med at disse wellaproduktene er hakket bedre. Jeg sverger til K pak fra Joico...
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg syntes KMS er fantastisk! Håret blir mykt og rent, og det er mye i flaskene. Paul mitchell har jeg bare en hårspray erfaring fra og den var god, men sprayen la seg som et lag overalt.. Jeg har også bukt Wella, men jeg ville valgt KMS.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg har KMS, kjempe bra shampo. Hender at jeg er på smart club å hamstrer hårprodukter der. Mye billigere.
DDuck Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Tenkte å bestille div. hårprodukter fra Lookfantastic. (shampoo, balsam og kur)Har superslitt hår så trenger noe med proteiner i. I og med at jeg bare kjøper produkter som ikke er testet på dyr står valget mellom KMS, Sebastian, Paul Mitchell og Wella. Hva anbefaler dere av disse 4? Har ikke erfaring med noen av merkene, kun Wella som man kjøper i butikk, men det er jo ikke all verdens. Regner med at disse wellaproduktene er hakket bedre. Den wellaen du kjøper i butikk er ikke det samme som den du får hos frisør. Jeg har veldig god erfaring med penetrrait og 2+1serien fra Sebastian. Det er protein-produkter. KMS har jeg aldri prøvd eller jobbet med, men det høres ut som de over her er veldig fornøyde med det ivhertfall
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Sebastian er et bra merke tror jeg. Har bare brukt det hos frisøren. Men ei bekjent hadde kjøpt hårkur fra sebastian og håret hadde blitt så klissete p.g.a det var så mye proteiner.
Miel Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Jeg elsker KMS, drøye produkter og god lukt. Nå bruker jeg Silk Sheen-serien (den rosa).
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 KJØP REDKEN EXTREME SERIEN!!!Denne serien er den fra Redken som inneholder mest proteiner, og bygger raskt og BRA opp slitt og tørt hår..hadde selv problemet og gikk til frisør, hun anbefalte denne
Gjest Stearinpikken Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Redken tester på dyr, så det er uaktuelt. Les startinnlegget
lady90 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2008 (endret) Det stemmer. Det må bli Wella, KMS, Paul Mitchell eller Sebastian. Tror jeg prøver den Pennetrait til Sebastian. Synd de ikke har like bra utvalg på smartclub lenger så må bestille fra Look Fantastic. Noen som vet hvor mye jeg ca. må ut med i toll og moms på en forsendelse på 30 pund? Endret 30. april 2008 av lady90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå