Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo de vil gi oss beskjed om at de kommer...

Men jeg blir irritert på den fine lyden som kommer med isbilen likevel jeg. :evil: Kan de ikke komme på faste tider som folk vet om da?

Istedenfor å komme akkurat i det gullet har sovnet? Grrr grrrr og atter grrr :x

Ikke har de så god is heller (har jeg hørt) :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*tsk tsk* :fy:

Is er og blir godt! Enda bedre at han kjører nesten inn i gården. Isbilen her plinger ikke mange gangene hvis man kjøper av han :ler: Men hvis man ikke skal ha is så tror jeg han blir litt sur og PLIIINGER ekstra :ler:

Skrevet

Jeg er irritert over at isbilen aldri kommer hit. :(

Hører, men ser aldri.

Gjest Starya
Skrevet

Starfish, jeg opplever akkurat det samme som deg. Har ikke klart å finne ut hvilken "rute" den kjører.

Skrevet

Den kommer aldri hit!! Hverken hører den eller ser den.......

Men, da jeg bodde hjemme stoppet den nesten rett forran huset vårt. Gjorde ingenting det.....

Men, det er den blå (danske??) isbilen som er best :P , ikke den hvite norske!!

Så det så!!

Skrevet

Er HjemIs (den blå) som plinger. Isbilen (den hvite) spiller "Norge Rundt-mellodien".

Jeg også hører det plinger og plinger, men ser aldri noe til bilen. Og noen ganger har jeg hørt Norge Rundt sangen rundt her også..

Har tatt med lommeboka ut flere ganger jeg, og ventet leeenge... Men den har aldri dukket opp på gata utenfor hos meg. Lurer på om det er en av naboene som har slik pling-plong cd eller noe, og spiller den bare for å lure meg...

Vil ha is NÅ!

Skrevet

Annen hver uke får vi en sånn reklamefolder fra den hvite isbilen, men jeg har ALDRI sett snurten av den! :-( Føler meg nesten litt lurt! :-?

Gjest Poirot
Skrevet

Leste om en som forbannet sine foreldre fordi de i mange år hadde fått ham til å tro at isbilmelodien betydde at det var tomt for is.

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg vet om barn som roper på isbilen når de hører kirkeklokkene ringe på søndagene..

:hoho:

Skrevet

Plingelingeling = namenamenam = kalorikalorikalori = :frustrert:

Gjest Anonymous
Skrevet
Plingelingeling = namenamenam = kalorikalorikalori = :frustrert:

Eventuelt = :hoppe: = :kysse: = :oops:

Skrevet
Leste om en som forbannet sine foreldre fordi de i mange år hadde fått ham til å tro at isbilmelodien betydde at det var tomt for is.

:hoho::hoho::hoho:

:hoho::hoho: Den var morsom!

Skrevet

Eventuelt = :hoppe: = :kysse: = :oops:

:ler: Ja, for eksempel!

Skrevet

:hoho:  :hoho:  :hoho:

Ah....det må jeg huske til jeg får barn selv! :ler:

Skrevet

Synes isbilen er irriterende jeg, selv uten barn som sover. Der jeg bodde før holdt de på med den der plinge-lyden i evigheter... Skjønner nå at det kan skyldes at vi aldri kjøpte noe. :ler: Forøvrig, den isen jeg skal ha, klarer jeg å frakte hjem selv. Har aldri kjøpt noe fra isbilen og dette skal videreføres til eventuelle barn, eller kanskje jeg innfører den der teorien om at det er tomt for is? :sjarmor:

Jennifer

Skrevet

Irriterer meg ikke det dugg over isbilen, og isen er helt grei. Men da jeg var i Asia var det is-sykler overalt som vekket meg, ikke bare om morgenen, men også om natten, ble jeg mildt sagt litt lei ja. Gleder meg likevel til å dra nedover igjen snart...hmm, dette var visst en asvsporing...

ringblomst

Skrevet

Jeg blir glad når jeg hører isbilen, jeg! Får følelsen av sommer og lykkelige barndomsminner med en gang!

Skrevet

Enig med Jennifer. Isbilen er irriterande og driv med totalt unødvendig lydforurensing.

Foreløbig får ein kjøpt is både i butikken og kiosken. Det vert trist den dagen ein MÅ vente 13 dagar på isbilen for å få is, fordi ingen butikkar, kioskar el.l i nærleiken har is. Ingen handla jo is der - alle handla av isbilen.

Skrevet

Fullstendig avsporing, men dette minner meg om den gangen en tyrkisk mann måtte vise meg legitimasjon og jeg oppdaget at han het ISBILEN til etternavn. Jeg må innrømme at jeg hadde store problemer med å holde meg alvorlig.

:ler:

OBS! Dette har ingenting med rasisme å gjøre fra min side. Middelfart er jo et ganske morsomt etternavn i USA f.eks...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...