Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 La oss si at en eller annen person klarer å lage en egen dimensjon i fremtiden. Den ene dimensjonen vil bli brukt som et fengsel. Så lenge man er i den dimensjonen så eldes man ikke, man trenger ikke å spise eller drikke, ikke gå på do. Man kan rett og slett ikke død før de som sendte deg dit bestemmer det. Man sitter på egne rom. Og det ville ikke kostet å ha dem der heller. Hva om vi sendte alle kriminelle dit? De ville ha mulighet for å komme ut hvis de som styrer fengselsdimensjonen bestemmer det. Så spørsmpålet er, hva synes du om det?
Gjest Infralove Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Kunne vi ikkje heller ha gjort om denne dimensjonen til eit fengsel, og flytta til den andre?
Karmela Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg syns det er merkelig at noen har sittet å tenkt på dette her...
Gjest TS Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg syns det er merkelig at noen har sittet å tenkt på dette her... Jeg er kanskje litt merkelig. Lager en del tegneserier der det er en fengselsdimensjon. Så jeg lurte på, hva om det var sånn her. Ville du synes det var bra? I tilegg så hører man jo hele tiden hva folk sier om de kriminelle. Men jeg er ikke for dette.
Gjest Infralove Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Men ville ikkje alle prøvd å begå kriminelle handlingar for å bli udødlege? I alle fall når man vart gamle og nærma seg døden... Einaste er at det kanskje hadde blitt litt keisamt om man berre satt i ei celle heile dagen. Er det ikkje litt urettferdig at dei kriminelle skal få lov å bli udødlege? Og om dei ikkje trenger mat der, tenk på alle ressursane man kunne spart ved å flytte alle i den normale dimensjonen dit =O Høyres ut som om det kunne blitt ei god historie, dog. Kva meir handlar den om?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Men ville ikkje alle prøvd å begå kriminelle handlingar for å bli udødlege? I alle fall når man vart gamle og nærma seg døden... Einaste er at det kanskje hadde blitt litt keisamt om man berre satt i ei celle heile dagen. Er det ikkje litt urettferdig at dei kriminelle skal få lov å bli udødlege? Og om dei ikkje trenger mat der, tenk på alle ressursane man kunne spart ved å flytte alle i den normale dimensjonen dit =O Høyres ut som om det kunne blitt ei god historie, dog. Kva meir handlar den om? Min tegneserie? Vil ikke si så mye om den, men det er i fremtiden og handler om en slags superhelt. Bare at der så er det også sånn at alt går via fingeravtrykk, som bankkort, starte bilen og lignende. Kommer du i fengselsdimensjonen så blir det også registrert så hver gang man handler og lignende så bruker man fingeravtrykket for å betale. Har man da vært i fengsdimensjonen så blir det også registrert. Minner kanskje litt om phantom zone i DC-universet (Superman og co). Tegneserien min er bare privat og har ingen planer om å utgi den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå