Gjest Gjest_dora_* Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg hadde eg utrolig flott romanse med en gutt. Omstendigheter gjorde vel at det ikke førte fram, men jeg følte likevel at det var noe spesielt mellom oss, og forventet at dette skulle fortsette som et vennskap. Det gjorde det altså ikke. Han endret seg radikalt! Nå må jeg fortsette å omgås dette mennesket, men han har blitt så arrogant! Når han kommer inn i et rom er han ikke lenger glad, men spiller "kul". Vi later som om vi aldri var så nærme hverandre som vi var. Han brukte å være oppmerksom mot meg spesielt, nå overser han meg. Han flørter med andre jenter foran meg, men ikke på en søt måte - på en klysete og objektifiserende måte som jeg ikke tror noen av dem liker. Flere som har opplevd det samme? Hva foregår i denne guttens hode? Enten er han arrogant fordi han vet at jeg har følelser for han. Eller så er han arrogant fordi han fortsatt har følelser for meg, men jeg har gjort det klart at det aldri vil bli noe mer mellom oss. Er bare utrolig irritert på at han har endret oppførsel, ikke bare mot meg, men mot alle andre i vår omgangskrets også. Vil det ha noe for seg å ta ham til side, og be han oppføre seg som en mann?! (ikke som en unggutt på ungdomsskolen!) Er det noe håp for at han vil kunne ta noe slikt til seg og begynne å oppføre seg? Er det noe håp for å kunne få ærlighet ut av en sånn gutt? Vil han kunne være ærlig om hva han føler for meg? Ingen kan gi et definitivt svar på dette egentlig, men innspill og liknende erfaringer mottas med takk! Hilsen sinnataggen!
Lissi Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg har møtt flere slike som har utviklet seg i den retningen da de kom til det punktet hvor de var ferdig å bruke meg. Eller når jeg falt for dem. For å vise hvor de står. Jeg tror bare du må trøste deg med at du er glad du fant ut hvilken drittsekk han er. At en slik fyr vil du ikke ha. Ikke gi han oppmerksomhet og ikke vis han at han sårer deg!! Da har du vunnet:)
Gjest Gjest_dora_* Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Saken er at jeg må omgås dette mennesket en del lenger. Er det svært dumt av meg å gi ham en overhøvling? Burde jeg virkelig bite i det sure eplet å være like arrogant og unngående? Eller burde jeg eventuelt ta det opp med ham på en "snillere" eller mer konstruktiv måte? (takk for svar
Lissi Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Saken er at jeg må omgås dette mennesket en del lenger. Er det svært dumt av meg å gi ham en overhøvling? Burde jeg virkelig bite i det sure eplet å være like arrogant og unngående? Eller burde jeg eventuelt ta det opp med ham på en "snillere" eller mer konstruktiv måte? (takk for svar ¨¨ Dette rådet vet jeg er vanskelig men jeg syns du skal prøve alt du kan å oppføre deg som normalt. Til og med være så likegyldig at du klarer å gi et smil å late som ingenting. Er det noe som er verre?? Å gi han en overhøvlig kommer du ingen vei med utenom å vise han hvor såret du er over oppførselsen hans. Han er rett og slett ikke verdt bryet:)
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Saken er at jeg må omgås dette mennesket en del lenger. Er det svært dumt av meg å gi ham en overhøvling? Burde jeg virkelig bite i det sure eplet å være like arrogant og unngående? Eller burde jeg eventuelt ta det opp med ham på en "snillere" eller mer konstruktiv måte? (takk for svar Vær deg selv du , Dora
Gjest oslogutt22 Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Heh, kjenner meg litt igjen i den fyren jeg. Hvem var det som slo opp? Det har stor betydning for egoet til gutten. Han prøver vel å vise seg frem for på en måte å ta "hevn". Eksen min slo opp med meg for en stund siden. Hun ville fortsatt være venner. Min oppførsel mot henne i det siste kan minne veldig om eksen dins, men jeg gjør det ikke for å være slem mot henne. Er faktisk glad i eksen, selv om jeg ikke er forelsket lenger. Må bare rote rundt med andre jenter for å komme over henne og vise at jeg ikke sitter på gjerdet og depper. Kanskje det er det samme eksen din gjør?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Små barn med fullt utviklede kjønnsorganer på begge sider av skille...
Gjest Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skal gjøre noe spesielt med det. Hadde det vært meg hadde jeg bare ignorert han, for om han prøver å vise seg fram så får han jo en respons om du enten blir slik selv eller om du sier ifra til han.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 På meg virker det som han er såret fordi du har gjort det slutt og at han fortsatt har følelser for deg. Så skal han på død og liv late som han ikke har det og "bevise" dette ved å behandle deg dårlig og flørte med andre forann øynene dine slik at du kanskje blir sjalu.... Denne flørtinga er nok ikke "ekte" men kun et spill for galleriet, derfor virker det bare dumt... Jeg tror i motsetning til mange andre her inne at det kan være lurt å ta en samtale med ham. Spør om han er sint på deg eller hva som er grunnen til at han oppfører seg som en dr....sekk mot deg. Fortelle ham at du hadde håpet at dere kunne være gode venner etter det dere har hatt sammen. Det er ihvertfall et forsøk som du ikke kan tape noe på. Jeg tror ingen mennesker i utgangspunket er dr...sekker.. Det er en grunn for alt. Lykke til - uanset !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå