Gå til innhold

Er det mulig å slanke seg 3-4 cm rundt midjen til 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde bunaden min i dag, og det var rart hvor liten den plutselig var blitt... :hakeslepp: Hvis jeg skal kunne puste normalt og spise litt på 17. mai uten så mye ubehag, bør jeg slanke meg 3-4 cm rundt midjen... Er det mulig på så kort tid?

Jeg styrtet ut på en halvtimes joggetur etter å ha hengt bunaden på plass igjen i skapet, og bør vel fortsette med en tur i uka... Tenkte forøvrig å kombinere litt med ergometersykkel og styrketrening... Og så får jeg prøve å kutte litt karbohydrater, kanskje.

Noen som har gode tips å komme med for at jeg skal klare dette her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sats på neste 17mai heller, en livsstilsomlegging tar tid

Skrevet
Sats på neste 17mai heller, en livsstilsomlegging tar tid

Ja, men dette er en ypperlig anledning til å komme i gang. Og kanskje klare å komme i gang med karbokutt og regelmessig trening...

Skrevet

Det er selvsagt avhengig av hvor stor midjen din er, men 3-4cm bør gå helt fint om du jobber for det :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har gått ned 6 cm rundt livet i løpet av en mnd bare ved å spise litt mindre og sunnere, samt gå en halvtime ekstra hver dag. Så ja, det er mulig!

Skrevet (endret)

Det er absolutt mulig. Jeg har mistet 3 cm rundt magen på ei uke, og det ved å kutte ut sukker, spise sunnere og trene litt. Sykler 2 mil 3 ganger i uka, og går en times tur de andre dagene.

Endret av Bloodless
Skrevet

Det går kjempefint, men du må nok være ganske "streng" i kostholdet. Jeg snakker selvsagt ikke om sulting eller noe, men å spise små og sunne måltider, og kanskje dessverre være bittelitt på grensa til sulten til magen din venner seg til dette. Så får du heller ta den permanente livsstilsomleggingen som funker i lengden, etter 17. mai. :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Kutter du sukker, salt, melkeprodukter og raske karbs, mister kroppen en del vann. Trolig mer enn tilstrekkelig for å komme seg inn i bunaden. Eventuelt kan du prøve en "ekstremdiett" som proteinsparende modifisert faste som du kan lese om på myorevolution (mener X-life har nevnt en versjon av den også).

Skrevet

Her var det mange oppmuntrende ord, takk for de!!:) Det jeg frykter mest, er det evinnelige søtsuget... Kan det forebygges ved å spise proteinrik mat? Hva er lurt å satse på da, tro?

Skrevet (endret)

Proteinpulver mat, fett og fiber, samt å velge karbohydrater med lav GI demper søtsuget.

Å være i aktivitet demper søtsuget.

Å sitte i sofaen og kjede seg med melkesjokolade i kjøkkenskuffen gir søtsug av en annen verden ;)

Endret av X-life
Skrevet (endret)

Jeg kan jo fortelle hva som funket for min del. Jeg jeg bestemte meg for dette;

Jeg kan spise hva jeg vil, men bare hvis jeg VIRKELIG vil ha det. Spiser saktere, og da blir jeg mett på mindre enn om jeg hiver i meg maten. Spiser mer frukt, og det har kanskje dempet søtsuget litt. Spiser også oftere, og drikker masse vann. Har droppet lettbrus også, og rører meg mer. Alt dette har gjort at søtsuget mitt er helt borte! Og jeg kan love deg at jeg var helt avhengig før. Tror det er mer oppi hodet enn noe annet. Måtte ha masse sukker hver dag. Var også veldig plaget med hodepine flere dager i uken. Etter at jeg kuttet ut sukker er den HELT borte. Seriøst, dette er det beste jeg har gjort. Lykke til!

*edit* Skrivefeil.

Endret av Bloodless

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...