Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er så lei av å barbere meg, at jeg vil prøve epilering. Jeg har mye og grovt hår på leggene så lurer på om det vil fungere for meg.

Er det noen her som har erfaringer med epilering ig som vi være så snille å dele de med meg.

Jeg er også veldig usikker hvilken jeg skal kjøpe. Jeg vil ha en bra en når jeg først kjøper, men vil ikke at den skal være alt for dyr heller. Helst det beste for en billig penge.

er det noen som har positive eller negaive anbafalinger på typer epilatorer å komme med..

Takk på forhånd for dere snille mennesker som gider å svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei alle sammen.

Jeg er så lei av å barbere meg, at jeg vil prøve epilering. Jeg har mye og grovt hår på leggene så lurer på om det vil fungere for meg.

Er det noen her som har erfaringer med epilering ig som vi være så snille å dele de med meg.

Jeg er også veldig usikker hvilken jeg skal kjøpe. Jeg vil ha en bra en når jeg først kjøper, men vil ikke at den skal være alt for dyr heller. Helst det beste for en billig penge.

er det noen som har positive eller negaive anbafalinger på typer epilatorer å komme med..

Takk på forhånd for dere snille mennesker som gider å svare meg.

Hei:)

Åh, nei å nei. Ikke kjøp den dritten der. Åh fyy. Vi snakker smerte på høyt nivå.

Det er i allefall min erfaring. Min er vel fra Braun, sånn Silk epil-greier. SILKE??

Lurad. Heldigvis kjøpte jeg den i Italia, og betalte vel ca. halv pris av hva den koster her (Den koster visst 1200 kr her). Fikk med kjøleelementer som skulle gjøre seansen lekende lett, og for å si det sånn; jeg ække imponert.

Har kun brukt det schtøgge apparatet to ganger, og de triste er jo at det blir ikke jevnt. Så like forbanna må en shave for at det skal bli bra. Så hva er vitsen da?

Endret av laperla
Skrevet

Jeg bruker braun silk epil og er knallfornøyd:)

Etter man har gjort det et par-tre ganger er det ikke så vondt lenger. Er ikke behagelig, men går overraskende bra:)

Skrevet

Jeg har en til ca 500 kjøpt på Clas Olson, tror den er fra Philips. Jeg har også krafitge mørke hår på leggene og øynet håp i en epilator. Første gangen gjorde det forferdelig vondt, men det blir bedre etter hvert. Det verste er egentlig at det tar så forferdelig lang tid, ca en halvtime med smerte per legg, at jeg ikke gidder å gjøre det så ofte som jeg burde. Det blir sjelden helt jevt heller, noen hår blir bare revet av og vokser derfor fort ut igjen. Mulig dette ikke er noe problem med en dyrere epilator.

Skrevet

Jeg har Braun Silk Epil Xelle. Min kostet ca 600 kroner, da fulgte det med to epilatorhoder med ulikt antall pinsetter og en kjølehanske. For rundt 1000-lappen får du i tillegg med et barberhode, så om du ikke fikser å epilere kan du i det minste bruke den som barbermaskin.

Jeg har relativt tynne hår på leggene, så verken voks eller epilator klarer å få med seg hvert minste lille hår. Skal jeg ha det helt glatt må jeg dra over med høvel uansett. Jeg synes heller ikke det gjør det minste vondt, som en litt hardhendt peeling omtrent. Bikinilinjen er en annen sak... :sprettoy:

Skrevet
Jeg har Braun Silk Epil Xelle. Min kostet ca 600 kroner, da fulgte det med to epilatorhoder med ulikt antall pinsetter og en kjølehanske. For rundt 1000-lappen får du i tillegg med et barberhode, så om du ikke fikser å epilere kan du i det minste bruke den som barbermaskin.

Jeg har relativt tynne hår på leggene, så verken voks eller epilator klarer å få med seg hvert minste lille hår. Skal jeg ha det helt glatt må jeg dra over med høvel uansett. Jeg synes heller ikke det gjør det minste vondt, som en litt hardhendt peeling omtrent. Bikinilinjen er en annen sak... :sprettoy:

hehe. ja det kan jeg tenke meg..

:gjeiper:

men takk for svar alle sammen :)

og tar med glede imot flere

Skrevet

Noe jeg lurer på er hvordan resultatet ved epilering blir? Blir hårene myke npr de vokser ut igjen,eller blir det harde hårstubber??

Skrevet

Jeg har prøvd epilator fra både Braun og Philips, og førstnevnte er desidert best. Den jeg har fra Philips bråker utrolig mye, og er mindre skånsom. Jeg har en modell fra Braun som har noen kjølegreier, synes ikke det er noen vits i å betale flere hundre ekstra bare for å få med dette. Brukte det bare første gangen, og syntes ikke det hjalp. Etter å ha brukt epilator en gang eller to gjør det ikke vondt lenger (gjelder også bikinilinjen, selv om det var VELDIG vondt første gangen...:). Hårene er myke når de vokser ut, ikke stive som etter barbering. Anbefaler absolutt epilator:)

Skrevet
Jeg har prøvd epilator fra både Braun og Philips, og førstnevnte er desidert best. Den jeg har fra Philips bråker utrolig mye, og er mindre skånsom. Jeg har en modell fra Braun som har noen kjølegreier, synes ikke det er noen vits i å betale flere hundre ekstra bare for å få med dette. Brukte det bare første gangen, og syntes ikke det hjalp. Etter å ha brukt epilator en gang eller to gjør det ikke vondt lenger (gjelder også bikinilinjen, selv om det var VELDIG vondt første gangen...:). Hårene er myke når de vokser ut, ikke stive som etter barbering. Anbefaler absolutt epilator:)

ok, takk for svar. :) hvilken modell har du fra Baraun og Philps??

og en ting til, hvor lang tid tar det for dere som bruker epilator før hårene vokser ut igjen??

Skrevet
ok, takk for svar. :) hvilken modell har du fra Baraun og Philps??

og en ting til, hvor lang tid tar det for dere som bruker epilator før hårene vokser ut igjen??

ingen som har erfaringer de vil dele med meg eller????

Skrevet

Ca 14 dager hos meg, tror jeg..

Skrevet
Ca 14 dager hos meg, tror jeg..

ok, hvliken type har du??

syntest du det er vondt?

Gjest Gjest
Skrevet

Beklager, jeg blandet merkene her.. :sjenert: . Er fornøyd med Philips, ikke med Braun. Har Philips Satin Ice (veldig bra) og Braun Silk-epil soft perfection (ikke bra).

Skrevet
Beklager, jeg blandet merkene her.. :sjenert: . Er fornøyd med Philips, ikke med Braun. Har Philips Satin Ice (veldig bra) og Braun Silk-epil soft perfection (ikke bra).

fillern jeg som hadde mest tro på braun. men er det noen flere som har erfaringer med epilering her eller? er det vert penga å kjøpe en?

Skrevet

Antall pinsetter på epilatorhodet har MYE å si! Så vidt jeg kan se ut i fra et raskt søk, har Braun Silk Epil Soft Perfection få pinsetter. Silk Epil Xelle derimot har 40 (hvis jeg ikke husker helt feil) pinsetter, og skal være en av de beste på markedet. Med likt antall pinsetter tror jeg dog ikke det er noen særlig forskjell på Philips og Braun...

Skrevet

Jeg har Braun silk epil xelle. Jeg er kjempeførnøyd:) Men har ikke prøvd noen andre merker, så har ikke erfaringer med noen andre..

Litt vondt i begynnelsen, men nå går det helt fint:)

Skrevet

noen som har en billig epilator her?? hvordan funker den?? blir de automatisk bedre jo dyrere de er??

Skrevet

Nei, de blir automatisk bedre jo flere pinsetter de har. :tunge1:

Skrevet

kan noen gi meg eksempler på noen som har mange pinsetter?

Skrevet

kan noen gi meg eksempler på noen som har mange pinsetter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...