waco Skrevet 12. mai 2003 #1 Skrevet 12. mai 2003 Det er ingen enkel forklaring på dette. Men etter å ha sett meg litt om i vennegjengen, samt diverse bekjente har jeg forstått at det mest kommer an på hvor hen man står i økonomisituasjonen, dvs alder. Når det blir kjedelig å sparke danka som trettenåring begynner man i takt med dunhårene på lemmet, å lure på disse merkelige luktene som har oppstått i klasserommene. Unge uskyldige gutter aner jo ikke hva slags fanteri ungjentene mener med å klebe på seg lebestift, vulgære øyenskygger og denne parfymeeeen. En odør som beviser ungjenters usikkelighet, jeg tror dem lærer det av mødrene sine jeg, hvordan man skal oppføre seg. Det vestlige kvinneideal er foraktet over hele jordkula, man kan ikke snakke seg bort i fra det, man vil så gjerne ha omgang med kvinnemennesker, uten å måtte lære dem å kjenne, noe vanskelig er det jo å overse damer i det lange løp, men det lar seg gjøre….. Disse luktene husker jeg som trettenåring, var jentenes rivalisering av fristerinnetilværelsen, en tilværelse de med årenes løp rendyrker…… Man beholdt jenta bare i en fjortendagers tid, - synes jeg å huske, er man uerfaren bør man høste erfaringer kjappere enn venninnene rekker bli uvenninner, - og det blir dem jo stadig vekk i den alderen, og heldigvis vet gutta å bruke dette…. Ved seksten årsalderen har man jo moped, damene tenner jo på å bli kjørt, så en gang i måneden er passende utskiftningshastighet. Når man er tyve og voksen bør man ha kråka i en sånn ca seks måneders periode, det er fordi man orker ikke slitet med å rote seg bort i nye problemer (les kvinnfolk). Man begynner studentlivets løsaktighet, men narrer jentene med å tilføre tjenester. Jenter har dessverre den uflaksen at de blir kasserte ofte mange år yngre enn gutter, så jenter over attenårsalderen er ikke tatt med i denne betraktning. Har man fylt femogtyve, - og uheldigvis rukket å bli pappa, med alle de ekstrakostnadene det medfører, bør man ha en plikt å være sammen med sine barn, - i hvert fall atten år, men de langt heldigere, de menn som ikke har blitt utsatt for kvinners list og kløkt og lever den glade tilværelse som ikkepappa bør kunne ha dama i en sånn attenmånederssyklus, …. Er dem eldere enn tyve bør dem nok skiftes ut en gang i året…..(et unntak) Tredve år, man har jobb som tar den meste tid, vel etablert, man er mindre avhengig av kvinner, så bør man forsøke å øke omløpshastigheten, det kan forklares av to grunner, første er jo at kvinner er meget ustabile i den alderen, og ikke værdt å slå seg til ro med, - andre årsak er jo som alle kjenner kvinners ”trofasthet”, som ikke er værdt kontrakten den ble signert med, har sett tusenvis av slike bryllupsinnlegg her, den ene forhåpningen etter den andre, det er nesten trist lese. Når førti årsalderen ankommer bør man være fri for kvinner, annet enn hushjelpelig besøk par ganger i uka. Waco
Silfen Skrevet 12. mai 2003 #2 Skrevet 12. mai 2003 Menn bør hvertfall skiftes ut med en gang de slutter med gentlemannstaktene og foretrekker sport fremfor onsdagsfilmen på TVN. 1
Gjest sexysadie Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 Jeg skifter menn ut når de begynner å gi dårlig sex....
Silfen Skrevet 12. mai 2003 #4 Skrevet 12. mai 2003 Forresten, hvor mange her inne skifte menn, egentlig? Det er vel ikke det BESTE forumet å spørre på.
Joplaya Skrevet 12. mai 2003 #5 Skrevet 12. mai 2003 Forsto jeg deg rett Waco? No sex after 40? :o Godt å lese på sexdeb at yngre karer liker eldre damer da
Gjest Lott@ Skrevet 13. mai 2003 #7 Skrevet 13. mai 2003 Bytter ut mannen når han ikke kan tilfredsstille meg lenger - dvs. gi meg sex 2-3 ganger HVER dag!!!
aline Skrevet 13. mai 2003 #8 Skrevet 13. mai 2003 Har i grunne ikke blitt bytta ut så mye av menn, men har derimot vært nødt til å bytte ut litt mannfolk... :-? Har mer med at det er skrekkelig vanskelig å finne rett mannfolk for meg, og skrekkelig lite med verken økonomi eller alder å gjøre.
liv Skrevet 14. mai 2003 #9 Skrevet 14. mai 2003 Menn bør hvertfall skiftes ut med en gang de slutter med gentlemannstaktene og foretrekker sport fremfor onsdagsfilmen på TVN. min liker hverken onsdagsfilmen eller sport! Kanskje han er syk?
*Lillian* Skrevet 16. mai 2003 #10 Skrevet 16. mai 2003 Forsto jeg deg rett Waco? No sex after 40? :o Å jøye meg... Kan noen ta livet mitt på 40årsdagen min?? no sex after Waco :o Dette visste jeg ikke om deg, Sexysadie... :o Ja,ja, man lærer så lenge man lever! Lillian
Silfen Skrevet 16. mai 2003 #11 Skrevet 16. mai 2003 min liker hverken onsdagsfilmen eller sport! Kanskje han er syk? Du bør nok bytte han ut. *nikker iherdig*
Gjest salma Skrevet 21. mai 2003 #12 Skrevet 21. mai 2003 Blir ikke så ofte byttet ut, jeg. Men når skal man bytte ut menn; når de begynner å bli seriøse, ønsker å flytte sammen og ber deg spise middag med "svigermor" (grøss), når du er selvsagt barnevakt i pappahelgene for barna de har med diverse ekser etc. DA kan man godt skifte. Når vet man at ting er riktig; når han kommer løpende for å gi deg sex med en gang når du ringer, når han klør deg på ryggen i et kvarters tid etterpå, og så har vett til å GÅ igjen!
Krommelure Skrevet 21. mai 2003 #13 Skrevet 21. mai 2003 Godt å lese på sexdeb at yngre karer liker eldre damer da Her er det omvendt! Ung dame og "eldre" mann. Og jeg får sex så det holder :oops:
Gjest Lott@ Skrevet 21. mai 2003 #14 Skrevet 21. mai 2003 Waco, det som burde bekymre deg, er hvorfor damene bytter ut DEG så ofte................
Dødspingvinen Skrevet 22. mai 2003 #16 Skrevet 22. mai 2003 Har vel egentlig aldri opplevd så store utskiftninger i litt mere voksen alder. Dersom n slår opp, er det da som oftest fordi forholdet ikke funker mer. Men husker fra ungdomskolen at det var en gjeng. En av de litt mer populære gjengene. Der byttet guttene kjærester med hverandre etter en viss periode. Bare for å få prøve ut hverandre litt. Men det var da, og jeg håper folk blir litt mer voksen etter hvert
BaggerLane Skrevet 28. mai 2003 #17 Skrevet 28. mai 2003 Menn som liker onsdagsfilmen er patetisk i seg selv. Kvinner bør skiftes ut så ofte som mulig. Med en gang de er husvarme vil de forsøke å forandre mannen sin. Patetisk. Vi tar det lille vi kan få ut av kvinner til vi går lei, for så å hoppe videre.
Trebarnsmor Skrevet 30. mai 2003 #18 Skrevet 30. mai 2003 Med en gang de er husvarme vil de forsøke å forandre mannen sin. Patetisk. Vi tar det lille vi kan få ut av kvinner til vi går lei, for så å hoppe videre. Litt trist at kvinner vil forandre deg da,lurer på hvorfor......Trøsteklem fra meg!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #19 Skrevet 7. april 2014 Det er ingen enkel forklaring på dette. Men etter å ha sett meg litt om i vennegjengen, samt diverse bekjente har jeg forstått at det mest kommer an på hvor hen man står i økonomisituasjonen, dvs alder. Når det blir kjedelig å sparke danka som trettenåring begynner man i takt med dunhårene på lemmet, å lure på disse merkelige luktene som har oppstått i klasserommene. Unge uskyldige gutter aner jo ikke hva slags fanteri ungjentene mener med å klebe på seg lebestift, vulgære øyenskygger og denne parfymeeeen. En odør som beviser ungjenters usikkelighet, jeg tror dem lærer det av mødrene sine jeg, hvordan man skal oppføre seg. Det vestlige kvinneideal er foraktet over hele jordkula, man kan ikke snakke seg bort i fra det, man vil så gjerne ha omgang med kvinnemennesker, uten å måtte lære dem å kjenne, noe vanskelig er det jo å overse damer i det lange løp, men det lar seg gjøre….. Disse luktene husker jeg som trettenåring, var jentenes rivalisering av fristerinnetilværelsen, en tilværelse de med årenes løp rendyrker…… Man beholdt jenta bare i en fjortendagers tid, - synes jeg å huske, er man uerfaren bør man høste erfaringer kjappere enn venninnene rekker bli uvenninner, - og det blir dem jo stadig vekk i den alderen, og heldigvis vet gutta å bruke dette…. Ved seksten årsalderen har man jo moped, damene tenner jo på å bli kjørt, så en gang i måneden er passende utskiftningshastighet. Når man er tyve og voksen bør man ha kråka i en sånn ca seks måneders periode, det er fordi man orker ikke slitet med å rote seg bort i nye problemer (les kvinnfolk). Man begynner studentlivets løsaktighet, men narrer jentene med å tilføre tjenester. Jenter har dessverre den uflaksen at de blir kasserte ofte mange år yngre enn gutter, så jenter over attenårsalderen er ikke tatt med i denne betraktning. Har man fylt femogtyve, - og uheldigvis rukket å bli pappa, med alle de ekstrakostnadene det medfører, bør man ha en plikt å være sammen med sine barn, - i hvert fall atten år, men de langt heldigere, de menn som ikke har blitt utsatt for kvinners list og kløkt og lever den glade tilværelse som ikkepappa bør kunne ha dama i en sånn attenmånederssyklus, …. Er dem eldere enn tyve bør dem nok skiftes ut en gang i året…..(et unntak) Tredve år, man har jobb som tar den meste tid, vel etablert, man er mindre avhengig av kvinner, så bør man forsøke å øke omløpshastigheten, det kan forklares av to grunner, første er jo at kvinner er meget ustabile i den alderen, og ikke værdt å slå seg til ro med, - andre årsak er jo som alle kjenner kvinners ”trofasthet”, som ikke er værdt kontrakten den ble signert med, har sett tusenvis av slike bryllupsinnlegg her, den ene forhåpningen etter den andre, det er nesten trist lese. Når førti årsalderen ankommer bør man være fri for kvinner, annet enn hushjelpelig besøk par ganger i uka. Waco Enig Waco, støtter deg 100%. Anonymous poster hash: 8da47...788
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #20 Skrevet 7. april 2014 Dette er bare patetisk og trist. Anonymous poster hash: 3d34b...d09 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå