Gjest Gjest_ano_* Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg er SNØHVIT!hehe...altså helt utrolig vhit så jeg bruker brunkrem(ser naturlig ut, ikke noe overdrivelse med kremen), MEN så skal jeg til Syden snart og lurte på om det er mulig å sole seg MED brunkrem?Har hørt noen som har gjort det før, men vil høre det fra flere..så hva mener dere?(jeg skjemmes så hvit jeg er):C
Lille Lea Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Må innrømme jeg kjenner meg igjen her gitt Hva med å sole deg med kun selvbruning? Derkommer sola til.. Er ikke sikker, men tror brunkrem dekker. Og den glir jo av i den varmen.. Selvbruning holder seg litt
Lille-me Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Må innrømme jeg kjenner meg igjen her gitt Hva med å sole deg med kun selvbruning? Derkommer sola til.. Er ikke sikker, men tror brunkrem dekker. Og den glir jo av i den varmen.. Selvbruning holder seg litt vet ikke keh heller, men det er jo slik at man kan bli solbrent gjennom brunkremen, så da dekker den vell ikke helt. men jeg ville ikke brukt så mye brunkrem jeg da. jeg er slik som deg, og det er mye gøyere å se når du faktisk har blitt brun, selv om jeg aldri blir noe serlig brun i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå