Gå til innhold

Er dette greit?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Typen gjorde det slutt med meg for han trengte litt tid til å tenke gjennom ting. Han har ikke sagt enna hva han vil gjøre videre, og jeg prøver å gi han den tida han trenger.

Jeg fikk idag vite at han i helga var sammen med ei dame som han rota med mens vi var sammen. Denne episoden har slitt på forholdet vårt, og han har ikke hatt kontakt med henne etter det.

Er det greit av han å vere me henne nå, under en måned etter at han gjorde det slutt med meg?

Han har jo tross alt ikke fortalt meg hva som skjer videre med oss to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er slutt, er det vel lov å gjøre hva man vil, med mindre begge partene har blitt enige om at pause ikke innebærer roting med andre. jeg synes forøvrig ikke det høres spesielt konstruktivt ut at du sitter og venter på at samboern din skal bestemme seg for at han kanskje vil ha deg tilbake. Tenk over hva du selv vil og hva du forventer av et forhold.

Skrevet
Når det er slutt, er det vel lov å gjøre hva man vil, med mindre begge partene har blitt enige om at pause ikke innebærer roting med andre. jeg synes forøvrig ikke det høres spesielt konstruktivt ut at du sitter og venter på at samboern din skal bestemme seg for at han kanskje vil ha deg tilbake. Tenk over hva du selv vil og hva du forventer av et forhold.

Enig, Tror jeg ville hatt en tenkepause om jeg var deg. "Ei han rota med mens vi var sammen"... får det til å ringe noen klokker hos meg iallefall!!!

Tenk deg langt og godt bort fra han, er mitt råd!! Kjærlighetssorg stinker, men når man får det på avstand, ser man ofte at et brudd har en grunn, og ofte en god grunn.... ¨

Lykke til!

Skrevet

Vi har blitt enige om at vi ikke skulle rote med noen andre.

Men poenget er at jeg ikke vet om det har skjedd no mellom de i helga. Men siden det gjorde det mens vi var sammen så er det vel stor sannsynlighet for at det også har hendt noe nå? Vil ikke spør han, men er så vondt å tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...