Gå til innhold

Fy så slemme folk kan være

Anbefalte innlegg

Gjest NEI FY
Skrevet

Huff ble bare så sint i da :nei:

Mitt lille tantebarn fyldte 3 år for ca en uke siden. Han har så inderlig ønsket seg en sykkel. Noe han fikk. Det var en gutte sykkel ikke tre-hjulsykkel som er for babyer sier han:)

Han var så stolt der han syklet rundt på den i gaten foran huset sitt. De bor i ett veldig stille nabolag. Alle lar barnas leker og vogner stå ute på trappen under tak om natten.

Så nå er det noe som har stjålet den lille sykkelen. Han ble jo så lei seg stakkar. Men mammaen og pappaen hans fortalte hat det var nissen som hadde kommet å tatt den med seg for at han heller ville gi han en mye tøffere sykkel. Han godtok den forklaringen og gleder seg nå masse til den nye sykkelen skal dukke opp.

De regner med at det er noen voksen/ungdomer som har tatt den lille sykkelen.

Huff dette synes jeg er veldig dårlig oppførseø. Tenk å stjele fra ett barn!!

Måtte bare få ut litt damp :rope:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalt råttent. Hvis det hadde vært barn så hadde jo foreldrene antakelig kommet tilbake med den. Så det er vel noen 12+ som har tatt den. Utrolig dårlig gjort. Jeg mener, hva skal man med en sykkel man ikke engang kan sykle på?

Gjest NEI FY
Skrevet
Totalt råttent. Hvis det hadde vært barn så hadde jo foreldrene antakelig kommet tilbake med den. Så det er vel noen 12+ som har tatt den. Utrolig dårlig gjort. Jeg mener, hva skal man med en sykkel man ikke engang kan sykle på?

Ja det lurer jeg også på. Forferdelig at folk kan stjele fra ett barn :kjefte:

Pappaen har vært tundt hele nabolaget på leting etter sykkelen men ikke funnet noe.

Skrevet

Så trist for gutten deres :(

Men vær forsiktige med å anta at det er barn/ungdommer som har tatt sykkelen! Det kan like gjerne være voksne som har "funnet" en fin sykkel til sitt eget barn.

Lette etter en tidligere tråd der det kom fram at noen foreldre er ekstreme med å "finne"/"låne" andres ting til sine egne barn.

I den tråden dreide det seg om klær, men jeg blir veldig overrasket om det ikke gjelder sykler eller andre leker også.

Gjest NEI FY
Skrevet
Så trist for gutten deres :(

Men vær forsiktige med å anta at det er barn/ungdommer som har tatt sykkelen! Det kan like gjerne være voksne som har "funnet" en fin sykkel til sitt eget barn.

Lette etter en tidligere tråd der det kom fram at noen foreldre er ekstreme med å "finne"/"låne" andres ting til sine egne barn.

I den tråden dreide det seg om klær, men jeg blir veldig overrasket om det ikke gjelder sykler eller andre leker også.

Tror ikke det er barn som har tatt den. De ville vel bare lånt den og sykklet litt på den for så å sette den fra seg.

Tror nok det er ungdomer eller voksne som har tatt den ja.

Herre gud tat virkelig voksen folk fra andres brn for å gi til sine egne?

Eier ikke folk skam??

Gjest NEI Fy
Skrevet

PS: bekalger skrivefeil. Opprørt og dyslektikker dårlig kombi.

Skrevet

Det er utrolig. Her fikk endelig eldste ny sparkesykkel, to dager etterpå var den borte. Den sto inne i oppgangen vår (stille område og låst). Men borte er den. Har mine mistanker om hvem som har tatt den, men vet jo ikke :(

Skrevet

Åh herregud.. Noen går å bare forsyner seg, åssen er det mulig? Ta en liten sykkel sånn. Huff, skummelt åssen det er blitt i dag... :frustrert: At det går ann.

Gjest Screemy
Skrevet (endret)

-- Har de bestemt seg for å stjele sykler blåser dem i andres følelser!

-- Det er ekstremt leit for et lite barn da å miste sykkelen sin sånn!

-- Barnet mitt fikk sykkelen sin stjålet fra barnehagen engang midt på dagen mens alle var i barnegården!

-- Veldig sårt og jeg ble ekstremt sint inni meg da dette var en barnesykkel med støttehjul!

-- Mest sannsynelig hadde de lent seg over gjerdet å lempet sykkelen over gjerdet og inn i en bil! (i flg de barnehageansatte)

-- Som nevnt! De som stjeler blåser i følelsene til andre og de driter i om det er et lite barn som blir lei seg - desverre!

Endret av Screemy
Skrevet

Er det noen bombe, da? Folk stjeler jo julegavene fra unger, jo!

Innmari synd for gutten, men nå har jo foreldrene en glimrende mulighet til å få prentet inn hos han at ingenting skal settes igjen ubevoktet ute. Sykkelen skal alltid tas med inn, og skal ikke slenges fra seg på lekeplassen, utenfor huset til Per eller hvor som helst.

Skrevet

Dette er helt sikkert ikke relevant, men bor dere i Trondheimsområdet, og er sykkelen en blå bmx med gule skumgummideler på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...