Gå til innhold

Amsterdam, til og fra flyplassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Schipol i amsterdam lander jeg på, og lurer litt på hvordan man kommer seg inn til sentrum. Det går et tog ja, det har jeg skjønt, men finner ingen oversikt over toglinjer og annet. Lander rimelig sent, og vil nødig stresse med å finne ut av hvilken linje og slikt når jg først står der. Hadde vært greit å finne ut før jeg dro.

Skal på følgende hotell: bastion zuidwest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bastion zuidwest ligger veldig greit til i forhold til flyplassen. Men istedenfor å styre med tog inn til centraalstation og så trikk helt tilbake, ville jeg heller tatt taxi. husker ikke hva vi betalte men det var ikke skjorta. Du er ørlite på utsiden av sentrum i riktig retning nemlig. Men allikevel ikke helt lost i forhold til sentrum, det tar ikke lang tid med trikken bort til f.eks. leidseplein. Bastionhotellene er forøvrig et godt valg synes jeg, de er rimelige i forhold til andre, og de har way bedre standard enn andre i samme priskategori. Ulempen er at de ligger litt utenfor sentrumskjernen, slik at du må orientere deg litt mer den første dagen. Men allikevel lett tilgjengelig i forhold til storveier (om du skal ha leiebil), busser og trikker.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...