Gå til innhold

For stor kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmmmm.

Nå spør jeg en gang.

(Pleier ikke lese disse trådene, men penset innom)

Er alle her gutter mellom 13-15 år.

Har store pubertetsproblemer, med hormoner i vill flyt og ligger med høyrehånda konstant klar hele tiden.

Makan til hvalpetråd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...

Det ble helt stille i tråden.....

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Hm...

Det ble helt stille i tråden.....

Vel jeg er iallefall voksen :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
er ingen som har en kuk på 15 cm i omkrets

okey, jeg er en gutt på 16 år og jeg kan si helt ærlig at jeg har omkrets på 15.5 cm. så det er mulig

• Liker 2
  • 3 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat truffet en fyr som har 18 i omkrets og er 23 cm lang. Det er vondt hver gang vi skal ha sex, men det er bare i begynnelsen. Når vi har holdt på en stund så blir det bare helt fantastisk godt. De to første gangene raknet jeg og blødde en del, men vi ventet til det grodde før vi prøvde igjen.

Men nå vil han ha anal sex.. Det er noe jeg ikke har klart å gjennomføre før, så jeg lurer veldig på hva jeg kan gjøre for å få det til nå? Er det noe dumt som kan skje hvis vi da prøver dette? Som at lukkemuskelen blir ødelagt?

Dette er noe jeg virkelig har lyst å prøve, men vet ikke om jeg tør. Har hørt veldig mange skrekkhistorier..

• 3 uker senere...
Gjest Pelle Parafin
Skrevet

Jeg har akkurat truffet en fyr som har 18 i omkrets og er 23 cm lang. Det er vondt hver gang vi skal ha sex, men det er bare i begynnelsen. Når vi har holdt på en stund så blir det bare helt fantastisk godt. De to første gangene raknet jeg og blødde en del, men vi ventet til det grodde før vi prøvde igjen.

Men nå vil han ha anal sex.. Det er noe jeg ikke har klart å gjennomføre før, så jeg lurer veldig på hva jeg kan gjøre for å få det til nå? Er det noe dumt som kan skje hvis vi da prøver dette? Som at lukkemuskelen blir ødelagt?

Dette er noe jeg virkelig har lyst å prøve, men vet ikke om jeg tør. Har hørt veldig mange skrekkhistorier..

Jeg har ikke i nærheten av så lang kuk så blir vanskelig å gjøre sammenligning akkurat på det (men han trenger jo ikke kjøre absolutt hele penis inn i deg), men tykkelsen er ikke langt unna... Har hatt MYE analsex, og ingen av damene har blitt skadet. Det er bare å ta det med to, og bruke masse tid og vannbasert glidemiddel. Lukkemuskelen er kraftig, men den kan selvsagt skades om man er uforsiktig...

Skrevet

Er 15 cm i omkrets så utrolig stoooooort da? :klø: Hva er normalene ?

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er 15 cm i omkrets så utrolig stoooooort da? :klø: Hva er normalene ?

Gj.snitt omkrets er 12-13 cm, så det er tjukt, men det er påvist tjukkere enn som så.

• Liker 1
Skrevet

Gj.snitt omkrets er 12-13 cm, så det er tjukt, men det er påvist tjukkere enn som så.

Om det bare er 2-3 cm større enn gjenomsnittet er det jo ikke rare greiene større da. Da er det jo ganske så vanlig.

• Liker 1
Gjest Elijah
Skrevet

Om det bare er 2-3 cm større enn gjenomsnittet er det jo ikke rare greiene større da. Da er det jo ganske så vanlig.

2-3 cm større er en STOR forskjell i omkrets. Let frem et målebånd og se selv. Du vil nok bli overrasket.

Selv har jeg aldri hatt noen problem med mine 25 og 16 centimeter. Det gjelder bare å ta seg god tid ;)

Gjest usmc
Skrevet

Med samme lengde øker volumet med 100% hvis du går fra 12,5cm til 15,cm, SÅ DET ER SIGNIFIKANT FORSKJELL.

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Gjest Pusling
Skrevet

Opplløftende lesing. Jeg trodde jeg var den puslingen. Ja, ja, det er vel som jeg alltid har trodd, at de små skryter på seg mer en godt er.

Takk for at jeg ikke lengre trenger tro om meg selv at jeg er pusling.

Skrevet

er ingen som har en kuk på 15 cm i omkrets

ehhh. jo jeg har det. det er snak om omkrets ikke diameter!

• Liker 3
Skrevet

Har 16 i omkrets og damer pleier å sluke den greit!

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Tråd fra 2008 ja..

Hvordan går det med tilvenningen?? Eller ble det for mye for deg?;)

Gjest Maneater
Skrevet

:foto: Oi!!!!

Gjest Eurodice
Skrevet

Det hørtes ikke godt :sjokkert: . Hvor lang tid tar det før den kommer ut igjen?

Gjest Eurodice
Skrevet

Går du til "profesjonelle" damer som tar det meste for betaling?

Skrevet

Det hørtes ikke godt :sjokkert: . Hvor lang tid tar det før den kommer ut igjen?

Joda det er veldig godt!

10~ min ish! Men de holder så godt på den at det ikke er så lett alltid! :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...