Gå til innhold

For stor kuk

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nå har jeg møtt en ny mann!!

Og han er deilig, men problemet er at han har så stor kuk.. 15 cm i omkrets..det gjør jo så vondt å ha sex med han! Enda jeg er våt og sånn.Tror dere han kan vide meg ut? Jeg er jo vant med litt mindre saker, så er litt desperat her. Vil det endre seg med tiden når jeg blir vant med tykkelsen eller?

Noen med erfaring her? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har jeg møtt en ny mann!!

Og han er deilig, men problemet er at han har så stor kuk.. 15 cm i omkrets..det gjør jo så vondt å ha sex med han! Enda jeg er våt og sånn.Tror dere han kan vide meg ut? Jeg er jo vant med litt mindre saker, så er litt desperat her. Vil det endre seg med tiden når jeg blir vant med tykkelsen eller?

Noen med erfaring her? :ler:

opplevde det samme :) fikk seriøst sjokk første gang jeg så den..kjæresten så heldigvis ikke ansiktet mitt da :fnise: lurte på for meg selv om jeg noen gang kom til å få plass til den :fnise: men kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til en kar med liten kuk nå :gjeiper: det er deilig

Skrevet

For meg ble det aldri bedre... men det varierer sikkert fra person til person.

Skrevet

jeg var sammen med en i en liten periode,han hadde veldig stort utstyr.

jeg rakk aldri å spørre om han hadde målt omkrets og lengde, det hadde vært interessant å vite:P

første gang vi kosa på sofaen trodde jeg det var armen hans jeg hadde hånda på? lol

den var ikke like stor som en arm da selvsagt, men svære greier var det. jeg ble vant med det :sjarmor: gud for en god sex vi hadde - i de 3 ukene vi var sammen....

men poenget mitt er at du vil nok venne deg til det, men hvis han er lang i tillegg kan det være lurt å be han om ikke å "bånne" deg. enkelte stillinger måtte vi unngå da....så det er ikke bare uproblematisk.

• Liker 1
Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg, kun glede deg til fortsettelsen! 15 i omkrets er endel over det normale, men ikke kjempedigert (hvis du ikke er veldig trang da). Jeg måtte venne meg til det, men det gikk fort og jeg ble "hekta" med en gang. Men spar ikke på glidemiddel ellers blir du lett litt sår og kan få rifter. Det er ingen ting som er så digg som en stor og tykk kuk, så du har vært heldig!

• Liker 2
Gjest gjest_Janne
Skrevet

Problem? Er veldig svak for de tykke, jeg. Du venner deg nok til det og har mye å glede deg til. Kos deg, MG!

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Du trenger ikke bekymre deg, kun glede deg til fortsettelsen! 15 i omkrets er endel over det normale, men ikke kjempedigert (hvis du ikke er veldig trang da). Jeg måtte venne meg til det, men det gikk fort og jeg ble "hekta" med en gang. Men spar ikke på glidemiddel ellers blir du lett litt sår og kan få rifter. Det er ingen ting som er så digg som en stor og tykk kuk, så du har vært heldig!

Jeg føltes veeldig trang med han iallefall! Han sa også at det ble sårt for han på grunn av at jeg var så trang. Men det er vel han som er for stor?

¨Brukte ikke glidemiddel, men var jo veldig våt da. Men samleier er smertefullt og føles ut som han skal sprenge den på en måte!

Håper det går over, for jeg liker han virkelig såå godt!

• 1 år senere...
Gjest Gjest_johnny_*
Skrevet
Jeg føltes veeldig trang med han iallefall! Han sa også at det ble sårt for han på grunn av at jeg var så trang. Men det er vel han som er for stor?

¨Brukte ikke glidemiddel, men var jo veldig våt da. Men samleier er smertefullt og føles ut som han skal sprenge den på en måte!

Håper det går over, for jeg liker han virkelig såå godt!

er ingen som har en kuk på 15 cm i omkrets

Skrevet
er ingen som har en kuk på 15 cm i omkrets

Hvorfor ikke?

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Min første hadde temmelig stort utstyr, og det var vel ikke helt gunstig for en trang og nervøs jomfru. Men det blir jo bedre etterhvert. Faktisk veldig mye bedre :)

Uansett er jo kvinnekroppen i teorien laget for å skvise ut en hel baby, så man skal jo kunne tilpasse seg og ta imot de fleste størrelser. Hovedsaken er at man er avslappet og "klar", og tar det med ro til å begynne med. Og å bruke glidemiddel hvis man sliter med at man føler seg litt trang og tørr.

Og til Johnny gjest: 15 cm omkrets er ikke unormalt. Gjennomsnittsomkretsen er vel ca 12-13 cm. D.v.s. at det finnes mange menn med både tynnere og tykkere utstyr enn det.

• Liker 1
Skrevet

Det pleier å gå seg til! Prøv å slappe skikkelig av de første gangene, så blir det sikkert bedre etterhvert!:)

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden er flere år gammel! Mystic er ikke lenger bruker her en gang....

Skrevet

Det er ikke gitt at det blir bedre etterhvert... Alle kvinner har en grense for hvor mye de kan utvides. Noen har stor elastisitet, andre ikke. Det har jeg selv erfart. Begrunnelsen angående barnefødsel faller for sin egen urimelighet, ettersom det er masse annet som skjer med kroppen for å kunne gjøre plass til barnet skal ut. Kroppen gjør merkelig nok ikke det samme når en penis skal inn...

• Liker 2
Gjest ubunden gjest
Skrevet

Hva mener du skjer da, Stefan, når en kvinne føder? Hva er det som skjer med skjedens størrelse under en fødsel som ikke skjer under samleie?

Uansett er det vel strengt tatt ingen menn som har peniser med samme omkrets som et babyhode... Det hadde nok skremt de fleste kvinner... :redd:

• Liker 1
Skrevet
Hva mener du skjer da, Stefan, når en kvinne føder? Hva er det som skjer med skjedens størrelse under en fødsel som ikke skjer under samleie?

Det er f.eks kjipt hvis kuken er så stor at man må ha bekkenløsning for å få den inn.

Skrevet
Det er f.eks kjipt hvis kuken er så stor at man må ha bekkenløsning for å få den inn.

Hehehe... my point exactly...

Skrevet

Eller om man må få rier for å vie seg ut...

Gjest Blubberella
Skrevet

Veer/rier utvider jo livmormunnen under en fødsel, ikke selve skjeden. M.a.o. ser jeg ikke helt hva det har med et samleie å gjøre... Når jeg snakket om at kroppen er laget for å skvise ut en baby, tenkte jeg på skjeden og dens elastisitet i bredden, ikke åpningsrier, utvidet bekken o.l.

Hvis mannen er for lang, må man jo bare finne stillinger som egner seg. Det er vel ikke snakk om å åpne livmormunnen for å få den inn...? Da har isåfall jeg misforstått noe veldig hva som er vanlig under et samleie... :forvirret:

Men siden Mystica ikke er medlem lenger, har hun vel kanskje funnet ut av problemet. Helt uten åpning av livmormunnen eller bekkenløsning, håper jeg...

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg lest i gjennom tråden og lurer egentlig på hvordan skal en suge en så stor kuk da? Det blir vel både vanskelig og slitsomt vel..hehe :popcorn:

Gjest Blubberella
Skrevet
Nå har jeg lest i gjennom tråden og lurer egentlig på hvordan skal en suge en så stor kuk da? Det blir vel både vanskelig og slitsomt vel..hehe :popcorn:

Blir vel litt gangsperre i kjevemusklene ja. Og muligens tendenser til kvelnings/brekningsfornemmelse når det står på som verst... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...