Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Lest noen innlegg inne her hvor mange vurderer å dra fra kjæresten sin etter de har vært sammen i to år fordi de ikke er forelsket lenger! Hallo!! Våkn opp! Man går ikke rundt hele livet og er forelsket... Jeg skjønner folk blir usikre den dagen det ikke lenger kribler i magen når de ser kjæresten, men hadde folk vært klar over at dette er normalt så hadde kanskje mange vært sammen ennå? Det er faktisk vitenskapeig bevist at en forelskelse ikke varer lenger enn 2 år, så det er kanskje derfor mange forhold går i vasken rundt den perioden?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 ....da har kanskje jeg en fordel i og med at kjæresten flytter til andre siden av landet når vi har vært sammen i to år....så sånn sett klarer vi kanskje å holde forelskelsen oppe til tre-årsdagene
Gjest RuskeSara Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg har også lest flere innlegg av denne typen, og har noen små kommentarer til akkurat dette emnet. Jeg har vårt sammen med min kjære samboer siden vi begge var 16-17 år (altså ca 8 år), og vi har opp i gjennom årene vært igjennom mange faser: -Ungdomsforelskelse -ulike russetider -"pauser" -avstandsforhold (han var i utlandedstjeneste med militæret i to år) -å flytte sammen -å kjøpe felles leilighet -å ha forskjellig inntekt og livstid (en i fast arbeid og en som fulltids student) -jobber som krever mye reising. og enda har vi mange faser å se frem i mot! Er vi like forelsket i dag som da vi var 16? Absolutt ikke, og i allefall ikke på samme måte. Men vi har noe mer enn det. Samhørighet, felleskap, vennskap og oppriktig kjærlighet. Forelskelse er ikke noe som kommer av seg selv, det er noe du skaper! Alle mennesker er ulike og føler ulikt hele tiden, å ha en litt følelsesløs periode betyr ikke nødvendigvis at forelskelsen er borte av den grunn. Det er naturlig at beruselsen endrer seg, og noen ganger dabber litt av. Men da er det opp til deg å blåse liv i den igjen! Det er ikke forelskelsen som lager romantisk middag for to, som går på kino og leier hånd i parken. Det er ikke forelskelsen som som får det til å boble i kinnene når parteneren gir deg kjærlige ord. Det er deg! *RuskeSara*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå