Joplaya Skrevet 12. mai 2003 #1 Skrevet 12. mai 2003 Stadig finner jeg merkelige ord/uttrykk eller formuleringer som på meg virker helt på tryne. Hvem er det som skriver disse artiklene for Spray? Stadig flere ungdom velger alternativ seksualitet. Alternativ seksualitet? :o Velger? :o :o :o :o http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...060&item=266447
Gjest Embla s Skrevet 12. mai 2003 #2 Skrevet 12. mai 2003 Det er kanskje litt tullete formuler, men det å stå fram som det ene eller andre er da i høyeste grad et valg. (ikke sant - man velger ikke om man skal være slik eller sånn men man velger om man vil kalle seg det man er). Jeg syns det er utrolig bra at homofile/lesbiske/bifilie ikke trenger å skamme seg/gjemme seg i samme grad som før. Tror det må være ufattelig jævli' å ikke kunne leve ut den man er..
Gjest sexysadie Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 Alternativ seksualitet betyr sikket all annen sex enn hetero-sex.
VesleBråka Skrevet 12. mai 2003 #4 Skrevet 12. mai 2003 Og alternativ sex er sikkert all annen sex enn misjonær, fra et konservativt synspunkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå