Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "harry" å sette opp lavvu på campingen?? :fnise:

Det er da mye mer praktisk enn et lite telt, som blir trangt og vått etc..

Har en lavvu som er litt stor nemlig; men jeg er sikker på at unga hadde synes det hadde vært dødskult :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke camping litt harry i seg selv da? :fnise:

De fleste har nok campingvogn eller vanlig telt, men hvis jeg var deg ville jeg brydd meg mer om hva barna synes var dødskult enn om hvem som syntes det var harry!

Synes det hørtes artig ut jeg, og hvem vet, kanskje flere følger etter!?

Skrevet

Har sett familier som har satt opp lavo.

Skrevet

Vi reiste rundt Norge med lavo også, vi var jo da 5 stykker og det var mest praktisk angående plass.

Herregud, har jeg vært skikkelig harry nå? :ler:

Skrevet

Det kan jo hende at camping blir llitt mindre harry etterhvert da..!!

Leste nettopp at svenskehandel ikke var like harry lenger..så da er det vel håp for campingen også:0)

Men , er det noen som vet hva det koster å campe nå for tiden???

Skrevet

Mange campingplasser har hjemmesider, og der stå priser.

Skrevet

Har en lavvu som er litt stor nemlig; men jeg er sikker på at unga hadde synes det hadde vært dødskult :skratte:

Tøft! Synes mister masse av harry-preget hvis man camper på campingplass i lavvo. Kudos fra meg hvertfall!

Skrevet

Festlig spørsmål!

Altså, at du bekymrer deg for å være harry på campingplassen...

:fnise:

Men nei - jeg synes ikke det gjør noenting å sette opp lavo på campingplassen. Kanskje regnes det til og med for å være "trendy"!?

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror de fleste synes det er harry å være på campingplass helt til de har prøvd det selv.

Det er en ypperlig og billig måte og reise og oppleve på. Det koster som regler bare et par hundre kroner å overnatte og da har du dusj og alt i nærheten. Finn campingplass i nærheten av fine steder hvor du vil se og oppleve noe og du kan få en kjempeferie. Det er jo ikke slik at man skal være på campingen hele tiden!

Var på campingferie i sør-Sverige og Danmark i fjor og bodde på kjempefine steder hvor vi satte opp teltet på campingplasser som lå ved flotte strender og nydelige småbyer. Bare kos!!! Billig måte å bo på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...