Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Decleor i mange år, vært veldig fornøyd. Alltid hatt fin hud, har litt sorte prikker på neseområdet, men ellers jevn og pen hud uten kviser (unntatt ved PMS, da kommer gjerne en stor en).

For noen uker siden måtte jeg ha ny dagkrem og ville prøve noe nytt. Fikk tak i Dermalogica Intense Moist eller noe - den kjentes fyldig og fin ut, huden ble egentlig fin å se på - litt shiny og fresh, liksom. La merke til likevel at den føltes som en tynn film på husen da jeg vasket ansiktet. Reagerte litt på det siden jeg er vant til Decleors kremer som trekker fort inn i huden.

Så ble plutselig huden på hver side av haken ned mot kjevebeinet mer uren, ujev, litt sorte prikker og små kviser, og nå har jeg altså to-tre store, ømme klumper under huden med skikkelig hevelse og greier :overrasket:

Noen med liknende erfaringer? Jeg vet man kan reagere litt med en gang, men nå er det flere uker.

Noen med tips til bedre hudpleieserier? Gjerne litt rimeligere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått flere kviser etter jeg begynte med Dermalogica. Har bruk skin smooting cream, men har nå kjøpt active moist.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Active Moist, ja, det er det min heter :) tror jeg.

Håper den virker bedre på deg enn på meg.

Skrevet

Jeg prøvde Active Moist for første gang i dag, og til nå virker den god. Var innom en hudpleiesalong, og de sa at de kvisene jeg har (underhudkviser) ikke kommer av produkter men er hormonellt betinget. Og nuppene jeg hadde, var fordi huden var tørr der. Så kommer kansje til å bruke Skin smooting cream i kinnene, og Active Moist i t- sonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...