Melonas Skrevet 28. april 2008 #1 Del Skrevet 28. april 2008 Skal vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 28. april 2008 Dette gikk ikke så bra... Prøver igjen senere ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan får jeg nedtellingsboksen min inn her? Den er jo der inne som jeg laget den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan får jeg nedtellingsboksen min inn her? Den er jo der inne som jeg laget den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 28. april 2008 Ja, ja, jeg får da til noe her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 28. april 2008 Nå vil jeg ha inn nedtellingsboksen min!!! Hvordan gjør jeg det? :klø: Må jeg kopiere inn den teksten som kommer opp etter jeg har laget den ,inn på "endre signatur" feltet ? Eller er signatur sånne små snutter som en del av dere har under innleggene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå