Angelheart Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Vi så "Det gyldne kompasset" på DVD i går. Er det noen som har hørt noe om at det skal komme en toer her? Den slutten la da virkelig opp til det? Fikk liksom ingen avklaring på noe...... Er det noen som har lest boken som filmen bygger på?
Gjest Infralove Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Sequels New Line Cinema commissioned Hossein Amini to write a screenplay based on the second book in the trilogy, The Subtle Knife, potentially for release in late 2009, with the third book of the trilogy, The Amber Spyglass, to follow. However, New Line president Toby Emmerich stressed that production of the second and third films was dependent on the financial success of The Golden Compass.When The Golden Compass failed to meet expectations at the United States box office, the likelihood of a sequel was downplayed by New Line. According to studio co-head Michael Lynne, "The jury is still very much out on the movie, and while it's performed very strongly overseas we'll look at it early [2008] and see where we're going with a [sequel]." If sequels are produced, Weitz has said that he intends to "protect [their] integrity" by being "much less compromising" in the book-to-film adaptation process. On February 29, 2008, Weitz told The Daily Yomiuri that he still hopes for sequels,saying "at first it looked like we were down for the count because in the U.S. [the film] underperformed. But then internationally it performed [better] than expectations. So, a lot depends on Japan, frankly.... I think if it does well enough here we'll be in good shape for that." On March 13, 2008, The Golden Compass Producer Deborah Forte expressed optimism that sequels could be made, and said that she intends to see them realized. Wiki Så fordi dei muligens skulle lage oppfølger, la dei opp til det på slutten av filmen. Virker ikkje som om det er mykje håp for ein etterfølgar ifølge den fleste nettsider. Det er lenge sidan eg såg filmen no, syns ikkje historien var så bra. Men eg har gløymt det meste av det som skjedde. Den kan ikkje ha gjort så godt inntrykk på meg.
estrella Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg håper det kommer toer, i og med at det er 3 bøker i serien.. Favorittbøkene mine (eller noen av de..:-P)
gjest*ts* Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Eg har nett lese alle tre bøkene og sjølv om dei var fengande sit eg att med ein nesten flau smak i munnen. Var utruleg anti kristendommen og kyrkja. For all del, eg er ikkje medlem av noko kyrkjesamfunn, men dette blei for meg respektlaust. Har ikkje sett filmen då. Men lurer du på koss det går så kan du jo lese dei to siste bøkene
Wonders Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 ja det blir en oppfølger, ellers er slutten fluu av løse tråder...man skimtet lissom en toer når den sluttet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå