Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nå godt på Pergo en god stund og tenkte jeg skulle prøve noe av disse "vitaminene" i tillegg. Men jeg har hørt så mye forskjellig er det noen som har noe erfaring rundt dette.

Jeg har også hørt at jenter med pcos og pco blir ikke burde ta wildyam/donquai nosn flere som har vært borti dette?

Det er pco jeg har.

Jeg bare lurer på om det er noen som har noe tips. Tar Pergo ( 5 dager) og folat i dag. er det noe mer som kan øke sjangsene?

bortsett fra :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kosttilskudd inneholder hormonliknende stoffer, det er mulig wild yam er et av disse. Andre er soyaprodukter, for eksempel. Ved noen diagnoser kan dette være bra, ved andre er det kanskje ikke det, eller kan til og med forverre situasjonen. Noen vitaminer bør man heller ikke ta for mye av når man har tenkt å få barn (er det A-vitamin?), så det er viktig å sjekke hvilke stoffer produktet inneholder.

Nå har ikke jeg spesielt peiling på graviditet, men folat er i hvert fall det viktigste, ikke fordi det øker sjansen for graviditet såvidt jeg vet, men reduserer risikoen for ryggmargsbrokk o.l. Jeg tror ikke jeg ville tatt andre preparater enn de som er beregnet på gravide og folk som prøver å bli gravide, og i tillegg tatt hensyn til diagnosen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...