Skrållan Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Noen som vet hvor det har blitt av Vila i Trondheim? Har den flytta? Har funnet meg en kjole på nettet derifra, som hadde vært kjempefin på 17.mai, men skulle ha prøvd den først pga den voksende magen...
Amused Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Er den ikke i Thomas Angells-gata lenger? Synes jeg leste noe om at Neste Stopp også har Vila-klær...
Skrållan Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Nei, jeg var der i forrige uke, og da var lokalet tomt... Får ta meg en tur på Neste Stopp da, og håpe at de har akkurat den Vila-kjolen
Amused Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Hmm... mystisk. Får satse på at Neste Stopp har den, ja Tror også at det er andre kleskjeder som fører Vila-merket, men jeg kan selvsagt ikke huske hvilke :klø:
Skrållan Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Ja, jeg tror også at andre kjeder har Vila-klær, men å huske dem blir noe annet! Men takk for hjelpa!
Trekkoppfuglen Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Ikke helt sikker, men jeg har hørt noe om at den er nedlagt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Hei! Jeg går forbi der hver dag og jeg tror bare de driver å pusser opp.
Skrållan Skrevet 28. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2008 Hei! Jeg går forbi der hver dag og jeg tror bare de driver å pusser opp. Hadde vært supert om det bare er oppussing da!
laperla Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Ikke at det har noe med butikker i Bergen og gjøre... Men, jeg bor på Østlandet. Har nemlig observert at den Vila butikken som er i et handlesenter (Østfoldhallen) her... Plutselig har blitt Only. Helsike a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå