Gjest lmari Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 ..kanskje jeg er dum nå, men hvordan finner jeg den? Jeg er født 16. januar, og er altså en Steinbukk. Men hva med min ascendant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 For å kunne regne ut ascendanten din (hvilket tegn sola sto i når du ble født) må du vite nøyaktig klokkeslett for når du ble født, og hvor du ble født. Utregnnigsmåten finnes bl.a. i astrologibøker, har den ikke i hodet. Ascendanten skal visstnok være din personlighet utad, hvordan andre mennesker oppfatter deg. Er selv jomfru med ascendanten i skorpionen... (litt motsetninger der kanskje) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. mai 2003 #3 Del Skrevet 12. mai 2003 Du må vite klokkeslettet du er født på! Noe mye mer enn det, vet jeg ikke... Kanskje du kan finne et sted på nettet der du kan taste inn dato og klokkeslett...og vips kommer ascendanten frem!? Sikkert noen her som kan hjelpe deg med å finne det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 Fant en side hvor du bare kan putte inn de rette dataene så blir ascendanten regnet ut for deg! http://www.starlife.no/starlife/norsk/regis/ascendant/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 12. mai 2003 #5 Del Skrevet 12. mai 2003 men hvordan i all verden skal jeg finne ut breddegraden til Sandnessjøen sykehus??? Jeg vet klokkeslettet - det var klokka 23.10 på en tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. mai 2003 #6 Del Skrevet 12. mai 2003 Breddegrad kan du kanskje finne i et atlas... Eller et søk på "breddegrader" på nettet... Det er vel meningen at du skal kunne ca breddegraden, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #7 Del Skrevet 12. mai 2003 Her finner du tidssonene, du taster ganske enkelt inn Sandnessjøen og gradene kommer opp: http://www.astro.com/cgi/aq.cgi?lang=e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #8 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei, jeg var nettopp inne på siden til linken jeg har lagt innn nedenfor, jeg la inn alle data og valgte så personlig horoskop, da fikk jeg opp et detaljert horoskop med ascendanten og alle husene - skremmende hvor bra det stemmer... Prøvde å gjøre det samme for deg men det er best du gjør det selv (har jo ikke årstallet ditt heller..) http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?ract=ahor...fsx-u1052750912 Den andre linken jeg la inn for utregning av ascendant ser ikke ut til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 12. mai 2003 #9 Del Skrevet 12. mai 2003 Jøss, da fant jeg ut det også ! Men kan jeg stolte på at det som står der er riktig da ? veit ikke hvor seriøs astro.com er jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 12. mai 2003 #10 Del Skrevet 12. mai 2003 Slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 12. mai 2003 #11 Del Skrevet 12. mai 2003 Astro.com er seriøst. Liz Greene, som skriver artiklene på siden, er anerkjent, og har skrevet flere bøker om emnet. Det betyr ikke at man skal stole helt og fast på det som står der - men du må jo finne ut om det stemmer, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. mai 2003 #12 Del Skrevet 13. mai 2003 Det som står på astro.com er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå