Gå til innhold

Ingen igjen for bursdagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

9. Mai blir go'jenta vår 1 år, og jeg har grublet på bursdagen hennes lenge.

Vi hadde gledet oss til å feire dagen hennes, men nå har det oppstått et problem.

Min mor bor ca 3.5 timers kjøring unna og kommer ikke i noe bursdag

Min far og halvsøster reiser til Stavanger (45mil unna) hvor min søster bor.

Mine svigers skulle og bort denne helga.

da er det liksom bare oss tre igjen, da.

Mannen, go'jenta og meg.

Blir liksom ikke like kos.

Jeg er litt trist for dette, for å være ærlig.

Første bursdagen hennes, og ingen av familien kommer.

vet jo vi kan feire en annen dag, hun husker det jo ikke osv... men allkevel.

Måtte liksom bare skrive det ned.

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å feire en annen dag.

Jeg var på 1-årsdagen til nevøen min i helga sammen med resten av den nærmeste familien. Han hadde bursdag på torsdag, men hverken jeg eller de andre kan ta fri i to dager fra jobb pga en 1-årsdag. Jeg bor 30 mil unna.

Skrevet

Klart det er bare å ta det en annen dag, men det er bare litt kjipt at alle plutselig reiser bort på dagen hennes..

Skrevet
Klart det er bare å ta det en annen dag, men det er bare litt kjipt at alle plutselig reiser bort på dagen hennes..

Men det gjør de altså.

Finn på noe hygelig dere tre, og ta et bilde som gjør at dere husker det i årene fremover også. :)

Skrevet

Kjipt for henne eller for deg?

Har du invitert de på bursdagsselskap da?

Skrevet
Kjipt for henne eller for deg?

Har du invitert de på bursdagsselskap da?

Selvfølgelig er det meg det er kjedelig for!

Hun aner jo ingenting. :ler:

Invitert og invitert.... sa at det blir bursdag den helga (9/5 er en fredag) en gang alle var samlet.

Blås, det er en bagatell. Intet mindre.

Skrevet

Jeg hadde feiret dagen en annen dag.

Mitt barn har bursdag midt i vinterferien, å det har skjeldent passet seg sånn at vi har kunnet feire på dagen siden mange er på ferie på den tiden.

Barnet ditt er nå bare 1 år, å hun vil ikke legge merke hvilken dag hun feires på.

Skrevet

Da blir det flere feiringer! Dere finner på noe ekstra morsomt denne dagen (bading, lekeland el.l), og koser dere skikkelig dere tre. Så tar dere feiringen helgen etter el.l. Sånn er det for de fleste av oss, det klaffer ikke alltid med familien. Jeg hadde bursdag for 2 uker siden, var på workshop på jobben hele ettermiddagen, dagen etter feiret niesen min sin bursdag (hun har bursdag 3 dager før meg), dagen etter det reiste foreldrene mine bort, mannen var syk osv osv osv. Ikke mye feiring nei. Hadde noen venner på besøk uka etter, så det gikk bra likevel!

Jenta vår har bursdag midt i sommerferien, og i fjor feiret vi ettårsdagen med mine foreldre og naboer fra hyttene rundt. Feiring med resten av familien i nord kom flere uker senere. Morsomt med bursdag uansett! Kanskje dere har noen venner/naboer med barn som kan komme i et mini-selskap den dagen?

PS! Skjønner at du er skuffet, men kjør på, her er det mange måter å feire på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...