Gjest Lacuna Skrevet 27. april 2008 #1 Del Skrevet 27. april 2008 Er det noen som har sett noe på den britiske tv-serien Spooks? Jeg er veldig glad i etterforskningsserier, med Criminal Minds som favoritt, men der har jeg sett alle tilgjengelige episoder, og mannen anbefalte Spooks, som foreløpig er ukjent for meg. Er det noen som har erfaringer med denne serien? Er den verdt å forsøke seg på? Jeg er veldig glad i britiske serier generelt, i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. april 2008 #2 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Hvis du liker britiske tv-serier, så tror jeg absolutt at du vil like denne serien. Har selv sesong 1 og 2 på dvd - og har tenkt til å investere i flere sesonger. Jeg har også nettopp begynt å se på serien, men har blitt helt hekta (som om jeg ikke har nok serier på dvd ) og er grunnen til at jeg faktisk kun sov en halvtime i natt. Klarte simpelthen ikke å gå til sengs, var altfor spennende! Veldig fin handling, en blanding mellom krim og action, fengende karakterer, god story generelt og virkelighetsnært. Veldig aktuelle temaer som blir tatt opp, samtidig som man får litt "innsikt" i den skjult underverdenen britiske MI5-agenter lever under. Mvh Yvonne Endret 28. april 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå