stikkelsbær Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 (endret) Ja, jeg vet det er mange tråder om dette emnet, men ting forandrer seg så fort. Så hvor er det dere bestiller MD formulations for tiden? Man slipper vel gjerne ikke unda fortolling og det der styret uansett? Hva ligger prisnivået på? Blir takknemlig for svar. Er så lei av hudormer og sånt nå, så må bare få gjort noe med det Endret 29. april 2008 av Rine
zilje_k Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 (endret) Jeg bestiller på e-bay. Kjempebillig:D Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 28. april 2008 av Arwen
Ce'Nedra Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg kjøper av en selger som heter brandnameskincare på Ebay, etter at jeg fikk tips om det her inne på KG. Prisene er veldig bra synes jeg, har aldri betalt over 200 kroner for et produkt, og dermed har jeg jo sluppet toll. Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 28. april 2008 av Arwen
Gjest Cathena Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg har handlet mine produkter på Skinstore...! Helt grei side...
stikkelsbær Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Ok, har kommet fram til at jeg skal prøve Ebay etter å ha vært skeptisk en stund. Takk for tips Fant en selger med 100 % positive tilbakemeldinger, som hadde Adult Anti-Blemish Kit til en overkommelig pris. Det er vel lurt å prøve det først, før jeg kjøper store flasker? Noen som har prøvd og vet ca hvor lenge disse produktene holder? En annen ting, til dere som bruker MD Formulations - har fått med meg at man bør bruke høy solfaktor når man bruker disse produktene. Går dere rundt og er bleke? Er det rett og slett prisen man må betale for pen hud? Og gjelder det med solkremen kun den dagen man har benyttet produktene, eller er det en mer varig greie? Hvis jeg skal på stranden en dag, kan jeg droppe MD den dagen og dermed slippe å bruke så høy solfaktor? Hvis dere skjønner spørsmålet
stikkelsbær Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Gaaah. Jo mer jeg leser om MD her på forumet, jo mer forvirret blir jeg. Får ikke helt oversikt over de ulike produktene - de lange navnene, at det er mange som ligner og at de har byttet navn på en del gjør det ikke så mye enklere. :klø: I det kitet jeg hadde tenkt å kjøpe (Adult Anti-Blemish kit altså) er det: CLEANSE: 1 md formulations Facial Cleanser 2 oz CORRECT: 1 Continuous Renewal Serum 1 oz 1 Vit-a-plus Clearing Complex .3 fl oz HYDRATE: 1 Moisture Defense Antioxidant Lotion .5 fl oz PROTECT: Total Protector 30 .3 fl oz Men ser at noen av dere har skrevet om (og er fornøyd med) Facial Lotion, er det noe annet? Hvilke av de over erstatter det i så fall? Litt om huden min: har slitt med uren hud i perioder fra jeg var ca 15, men er ikke særlig plaget av kviser nå. Har vel en slags blandingshud, litt fet i T-sonen til tider men ellers normal. Grunnen til at jeg vil prøve MD er for å bli kvitt sorte prikker på nese/kinn og hudormer/talgklumper i panne, kinn og på haken. Merket stor forbedring på huden da jeg gikk på Yasmin p-piller, men kan ikke gå på disse lenger. Er 21 år gammel. Tror dere dette kitet kan passe? Nå bruker jeg Anti-Bac Skin Wash fra Dermalogica, Clinique Clarifying Lotion Mild og Dermalogica Active Moist. Har vært fornøyd med disse egentlig (og tenkte å beholde Active Moist ihvertfall), men trenger noe revolusjonerende, og føler MD kan være for meg! Dette ble langt gitt, men er evig takknemlig for tips!
Gjest Lacuna Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Continuous Renewal Serum er det nye navnet på Facial Lotion.
Gjest *lucky* Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 (endret) Ikke for å ødelegge planene dine eller gjøre deg mer forvirret men søker du noe revolusjonerende bør du kanskje se på andre merker enn MD. Min erfaring er at dette merket er så mye brukt fordi det er så godt kjent i Norge. Kanskje ikke fordi det er så utrolig bra. Jeg er ihvertfall ikke fornøyd med merket etter å ha brukt det lenge. Nå har jeg testet endel andre produkter som inneholder syrer, enzymer og vit å jeg er veldig fornøyd! MD er sikkert bra for den som bare ønsker en vanlig hudpleie med litt syrer men det endret ikke den dårlige huden for min del.. Jeg vil anbefale deg å se på merkene http://eu.strawberrynet.com/skincare.aspx?...ter+Thomas+Roth og http://eu.strawberrynet.com/skincare.aspx?...22&goChar=D Endret 30. april 2008 av *lucky*
stikkelsbær Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2008 Takk for svar! Jeg bestilte det start-kitet jeg, så får vi se. Selv om du kanskje har rett i at det finnes bedre produkter, *lucky*, har jeg vært nysgjerrig på dette så lenge.. og vil teste hvordan det er på min hud. Det er jo forskjellig fra person til person, men jeg tenker at opphausingen av MD formulations må jo skyldes noe.. Folk her inne virker jo genuint fornøyde! Skal ta en titt på de produktene du anbefalte dersom jeg ikke får noen bedring av MD Kjøpte forresten på Ebay. Hvor lang tid pleier det å ta å motta pakke fra USA egentlig?
Gjest *lucky* Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Joda dette blir sikkert bra! Md har jo noen gode produkter som feks faktorkremen. Jeg har brukt Md produkter lenge men det skjedde liksom aldri noe bedring. Særlig var rensen dårlig synes jeg. Nå har jeg testet andre typer rens med syrer og det er noe helt annet! Det pirrer i huden og når jeg har skylt rensen av så er huden helt fettfri, noe den ikke blei med MD. Jeg synes det ser ut som at du får litt lite fukt med det kittet så kanskje du burde supplere med en nattkrem/syrekrem. Jeg er ikke så god på Md men jeg tror nok Lacuna kan svare deg på dette. Skulle du få lyst til å prøve andre og sterkere syre produkter seinere så kan du bare si i fra så kan jeg prøve å hjelpe deg:) Alt man ønsker seg finnes på Ebay:)
tante fiolett Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Hei Rine, jeg har omtrent samme hudtype som deg, fet hud i t-sonen, med sorte prikker rundt nesen/haken, og hvite talgpropper, særlig i kinnene og også noe i pannen. Jeg har prøvd MD, men har ikke merket noen særlig forbedring. Men om huden din ikke er vant til fruktsyrer, kan det godt hende at disse produktene vil hjelpe huden din! Personlig synes jeg produktene fra Exuviance fungerer bedre. Ebay er genialt for kjøp av det meste!! Du kan be selgeren merke pakken som "gift", og da kan verdien være opptil kr 1000,- uten at det er tollpliktig. Ellers har jeg også brukt www.beautybridge.com - de har mange ulike produktserier de, og www.strawberrynet.com er også bra (men tror ikke de har MD) "lucky" nevner andre serier som Peter Thomas Roth og DDF. Ser også andre i forumet snakker om Jan Marini og andre. Jeg er interessert i å prøve noen av disse seriene. Er det noen som vet hvor man kan få råd om disse produktene, altså hjelp til å sette opp et egnet hudpleieprogram? Har ikke lyst til å eksperimentere helt på egen hånd med slike serier. Er det noen hudpleiere i Norge (Oslo) som bruker og kan disse produktene? Jeg lurer også på Obagi hudpleieprodukter.
Gjest *lucky* Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Her ligger det endel info http://www.skin-etc.com/index.html Jan Marini, DDF og PTR kan du godt bruke uten at å være redd for at det er for sterkt. Men Obagi er nok sterkere saker som du bør lese endel om før du bruker det. DDF er nok det mildeste merke så kanskje du kan starte med det?
stikkelsbær Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2008 Har begynt med produktene nå Men foreløpig skal jeg jo bare bruke de om morgenen, hva skal jeg gjøre om kvelden da egentlig? Min vanlige hudpleierutine? Må jo få vekk sminken.. Brukte Dermalogica MediBac før, kan jeg fortsette å bruke denne om kvelden inntil jeg skal gå over til å bruke MD morgen og kvled?
Gjest rema Skrevet 23. mai 2008 #14 Skrevet 23. mai 2008 Continuous Renewal Serum er det nye navnet på Facial Lotion. Lacuna, bare spørre deg om en ting: er dette serumet fuktighetskrem???? for jeg bruker dette etter rens og før fuktighetskrem.... helt unødvendig med krem etterpå altså???? TS: Jeg hadde litt kviser og arr tidligere, og etter å ha brukt md i ca tre år er huden min superfin (og nei, det var ikke tenåringshud jeg hadde tidligere:)) bruker da rensen og noen ganger skruben, og er ellers påpasselig med gode fuktighetskremer. Babor sine kremer er for eksempel helt fantastiske, ihvertfall på min hud, og jeg har blandingshud.
Gjest Lacuna Skrevet 23. mai 2008 #15 Skrevet 23. mai 2008 Lacuna, bare spørre deg om en ting: er dette serumet fuktighetskrem???? for jeg bruker dette etter rens og før fuktighetskrem.... helt unødvendig med krem etterpå altså???? Strengt tatt gir det ikke noen fuktighet, så jeg ville brukt krem over, som du har gjort, i hvertfall på dagtid. Og husk høy solfaktor for å unngå pigmentflekker (klok av skade). Jeg bruker selv kremversjonen om natta, men da dropper jeg gjerne fuktighetskrem over, selv om huden kanskje behøver det. Jeg føler nemlig at den virker bedre uten krem over selv om jeg blir tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå