stikkelsbær Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Trenger tips til en shampoo og en balsam som gir volum og fylde til håret! Har ekstremt tynt og fint hår, så trenger noe som booster det litt. Hvis det fins Gjerne noe som kan bestilles billig (under 200) på nett (strawberrynet har vel noen få merker også, har de ikke?) Tar også gjerne imot tips om andre gode produkter (kurer osv) som kan gi volum!
Bianca Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg er også ute etter tips, så dytter opp tråden jeg
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg driver og tester ut dette selv. Først prøvde jeg Define (?, oransje flasker) sin volumshampo og balsam. Det fungerte ikke spesielt bra på mitt hår. Nå holder jeg på med Nicky Clarke (sølvgrå flaske) sine produkter. Det kostet 100 for shampo og 100 for balsam. Kjøpt på Cubus, faktisk. Jeg liker den mye bedre, og tror jeg kjøper en flaske til etter denne er tom. Jeg vil også veldig gjerne høre om andres erfaringer med volumprodukter.
Gjest Raptuza Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Redken Body Full sjampo og balsam. Fås på lookfantastic.com
Trekkoppfuglen Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Personlig liker jeg ikke Redken. Kan derimot anbefale Bumble & Bumble sin volum shampo. Den beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange.
Amanlis Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 KMS Add Volume er den beste synes jeg. Jeg har prøvd en del shampoer som skal gi volum, men faller alltid tilbake på KMS sin.
California Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jeg har forsøkt Redken Body Full balsam, og syns ikke den var noe særlig. Er nå på siste rest av Tigi Thickening Shampoo og Conditioner, som jeg kjøpte på strawberrynet, men jeg er heller ikke overbevist av den...så der har du noen råd for hva du ikke bør kjøpe:) Sist jeg var hos frisøren brukte hun Kerastase på meg, bl.a. denne Volumactive Spray.
Bianca Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg er også straks ferdig med en shampo og en balsam fra Redken Body Full, og er ikke fornøyd i det hele tatt. Før det brukte jeg Kerastase sin Volumactive. Den var bedre i hvertfall!
Adina Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Bumble & Bumble høres spennede ut. men er det bare jeg som ikke finner volum shampoen? har sett på strawberry og lookfantastic. Kan noen hjelpe?
stikkelsbær Skrevet 28. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2008 Trekkoppfuglen: er det denne du mener? http://strawberrynet.com/productDetail.asp...83&goChar=B
Trekkoppfuglen Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Trekkoppfuglen: er det denne du mener? http://strawberrynet.com/productDetail.asp...83&goChar=B Stemmer det.
LindaL Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 KMS Add Volume er den beste synes jeg. Jeg har prøvd en del shampoer som skal gi volum, men faller alltid tilbake på KMS sin. Denne er heeeeeeelt fantastisk!!!balsamen også!!! så signerer denne
stikkelsbær Skrevet 29. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. april 2008 Har vært fornøyd med KMS tidligere, så kanskje jeg skal prøve den da Ellers så høres jo Bumble and Bumble spennende ut også.. og de finnes jo på strawberrynet.. hm. Noen som vet om amerikanske sider som sender KMS til Norge? På lookfantastic ble det litt over 200,- for gavepakke med både shampoo og balsam, men kanskje det blir litt billigere med den lave dollarkursen..
Gjest fikul Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Matrix volume shampo og balsam. Turkis flaske. Jeg synes jeg merker så stor forskjell at jeg vurderer å bruke en annen!
iNord Skrevet 29. april 2008 #16 Skrevet 29. april 2008 uten tvil dermalogica shampoo og balsam! koster over 200kr på strawberrynet,men er verdt det!! tro meg! bare sunne naturlige ingredienser! før ble håret mitt flatt og fett etter en dag på jobb bare.. men nå kan jeg gå to dager med håret løst,og det er så lett,luftig og fint! :):):)
iNord Skrevet 29. april 2008 #17 Skrevet 29. april 2008 254kr for dermalogica på strawberrt. (shampoo og balsam) da må man fortolle det,men er bare å scanne betaligskvitto og sende dem på mail,så skal man få pengene tilbake!
DDuck Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 Eg likar Sebastian sin med rosa kork. Sebastian Body double heter den Fantastiske produkter
Gjest Gjest_Opal_* Skrevet 30. april 2008 #19 Skrevet 30. april 2008 254kr for dermalogica på strawberrt. (shampoo og balsam) da må man fortolle det,men er bare å scanne betaligskvitto og sende dem på mail,så skal man få pengene tilbake! Nå har jeg ikke vært inne på Strawberrynet og sjekket, men kan man ikke bestille disse hver for seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå