Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hei Er det billigere å handle på tax-free eller bestille på nettet? Røyk og drikkevarer. Eller kanskje det er billigere på kreta?? Er det nokon som veit dette??
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Du har sikkert betalt noen tusenlapper for turen, og du kommer sikkert til å bruke en del penger der nede, og da lurer jeg på hvor viktig det egentlig er om en kartong sigaretter koster en hundrelapp fra eller til?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Du har sikkert betalt noen tusenlapper for turen, og du kommer sikkert til å bruke en del penger der nede, og da lurer jeg på hvor viktig det egentlig er om en kartong sigaretter koster en hundrelapp fra eller til? Kva er det for eit slags svar :-(
Bestemor Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 (endret) Hei Er det billigere å handle på tax-free eller bestille på nettet? Røyk og drikkevarer. Eller kanskje det er billigere på kreta?? Er det nokon som veit dette?? Jeg handler alltid på tax-free eller bestiller på nett hos flyselskapet, røyk og drikkevarer for reisen. Syns det er rimeligere og det er ikke alltid du får kjøpt det du har lyst til å røyke eller drikke på stedet du drar til. Syns heller ikke det var så billig på Kreta den gangen jeg var der. Endret 27. april 2008 av Bestemor
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Kva er det for eit slags svar :-( Jeg syns faktisk det er et poeng, å gjøre folk obs på slike økonomiske koblinger som for mange syns litt rare...
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg syns faktisk det er et poeng, å gjøre folk obs på slike økonomiske koblinger som for mange syns litt rare... Kan ikke folk som synes dette er rare koblinger overse det, å la være å svare på denne litt ufine måten da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå